למה אפי דרעי ושושי כחלון-כידור מסרבים לפרסם את הרשימה שלהם עדיין ומחכים לרגע האחרון? מה הם מנסים להסתיר?

ואילו בחזית של שושי כחלון-כידור, המועמדת שכבר 5 שנים מכינה את הקרקע לקחת מדרעי את המושכות, אין שם וחצי שם למי יהיה ברשימה.

יכול להיות שבמשך 5 שנים כידור לא גיבשה שמות אפשריים?

כידור בערב יום כיפור האחרון הוציאה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה בו היא כתבה כך: "למרות ובניגוד גמור לאמונותיי ולמי ומה שאני בחרתי לקחת מהבית המסורתי בו גדלתי, בחרו בעלי עניין, לעורר הפחדה בקרב הציבור החרדי – דתי בעיר ועיקרה מיצובי כרפורמית, כמי שהיא אנטי דת שתסגור בתי כנסיות ביום שאחרי וכמי שמתקרבת לחרדים ולדתיים כדי לזכות בקולם".

הכתבה של "ניוזים השרון" בערב חג ראש השנה בה הבאנו קולות בקהילה הרפורמית בעיר שמרימים גבה לגבי התקרבותה של כחלון-כידור לחרדים ודתיים מובהקים בעיר, לאחר שבמשך שנים הייתה קול קורא של הקהילה הרפורמית, עוררה הדים רבים וסערה בעיר ובעיקר בקרב רבים ממחנה כידור, שטענו כי היא "נרדפת".

פנינו לשושי כחלון-כידור ושאלנו אותה, איך ייתכן שבשנים עברו היא יצאה ויחצנה אירועים של הקהילה הרפורמית בכפר יונה, בדף הפרטי שלה, ואף לקחה בהם חלק פעיל ויותר, ואילו השנה היא לא נראתה באירוע של הקהילה בחגים? איך קורה שהיא לא קראה להגיע למניין שוויוני, כפי שניתן לראות שעשתה בשנים הקודמות?

לפי השערות, כחלון-כידור מכינה כמו דרעי הפתעה ברשימה שלה- במקום ה-3 או הרביעי יוצב מועמד דתי מובהק- דבר שכחלון-כידור לא עשתה בעבר. ההערכה היא כי "ההפתעה" תבוא בדמותו של עופר שלום.

פנינו לתגובת מטה דרעי ושאלנו למה הם מסתירים את הרשימה עד לרגע האחרון?

ממחנה דרעי נמסר בתגובה: "ראש העיר נכנס למערכת הבחירות לא מזמן, בשלב מאוחר ולכן לוקח לנו זמן לגבש רשימה. כל מה שנוכל לומר בשלב זה כי הרצון שברשימה יהיו בעלי ניסיון לצד צעירים שיהיו העתיד הפוליטי של כפר יונה".

שושי כחלון- כידור אמרה בתגובה: "אין לי שום כוונה לשתף פעולה עם הקמפיין האגרסיבי, המכוער והלא אמין שהאתר שלכם בחר לנהל נגדי. מדובר באתר שבו 'עורכת העל' שלו. כך מסתמן, היא לא אחרת ממתחזה בשם 'אורית אור', אשר שמה לה למטרה לחבל במערכת הבחירות של העיר כפר יונה כדי לקדם את האינטרסים הפוליטיים של ראש העירייה. התנהלות זו נובעת ככל הנראה מתוצאות הסקרים המשקפים תבוסה לאפי דרעי, ולכן נדמה לו, ואולי גם ל"עורכת העל" כי כל האמצעים כשרים. אין לי אלא להצטער על אופן התנהלותו של ראש העירייה ועושי דברו ולהאמין שהציבור 'אינו טיפש', כפי שהדגיש ראש העירייה בראיון שנערך עימו לאחרונה, וביום הבוחר/ת , כך אני מאמינה, יבחר שינוי בראשות שושי כחלון – כידור".

מערכת "ניוזים" מצרה על כך שהגברת כחלון-כידור בוחרת שוב להתעלם מהסוגייה ולא להשיב ומוצאת לנכון לתקוף את אנשי המערכת. 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות