מזעזע: 4 בני נוער אושפזו בשל הרעלת אלכוהול במסיבה שהתקיימה בבית בראש העין. התברר: ההורים בעלי הבית, גבו מהילדים כסף עבור האלכוהול שהגישו להם!

השוטרים שהגיעו לדירה נדהמו לראות עשרות בני נוער כשהם תחת השפעת אלכוהול, כשחלקם אף השתוללו בדירה ומחוצה לה. השוטרים עצרו את המסיבה ופיזרו את בני הנוער. אלא שהתדהמה הגדולה הגיעה כשהם הבחינו בהורים בעלי הדירה, שנכחו בבית בכל אותו זמן. ויותר מכך, בירור קצר של השוטרים העלה לתדהמתם כי בעלי הדירה, הורים של אחד הקטינים, אפשרו את קיומה של המסיבה בביתם, תוך ידיעה ברורה כי במקום יוגש אלכוהול בניגוד לחוק. עוד התברר, כי ההורים הרוויחו מקיומה של המסיבה כ-2,000 שקל, אותם גבו כדמי שכירות דירתם לבני הנוער שהשתתפו בה. עלות השתתפות לאחד- 30 שקל.
בעלי הדירה עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה ונחקרו בגין ניהול עסק ללא רישיון. השוטרים שהגיעו לדירה נדהמו לראות שההורים נכחו בבית במהלך המסיבה, שעה שבני נוער, תיכוניסטים, צורכים בביתם אלכוהול ובכמויות מופרזות, משתכרים ומשתוללים, פוגעים בעצמם ובבריאות גופם ומפרים את מרקם החיים התקין של השכנים בסמוך. בנוסף אליהם נגבתה הודעה מ-3 בני נוער, שחשודים בארגון ובניהול המסיבה הלא חוקית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות