רשמו לעצמכם, 9 באוקטובר, נרתמים למען נזקקים תושבי העיר

עמותת "קרן סיוע לנזקקים בכפר סבא" ביוזמת מועצת ארגוני המתנדבים הפועלת בעיר מטרתה לסייע לנזקקים במצבי משבר שונים ביניהם: בריאות, חינוך, רווחה ועוד. מדי שנה מקבלות משפחות רבות סיוע הכולל, בין היתר: רכישת מחשבים ייחודיים לילדים עם מוגבלויות, רהיטים, חוגים, קייטנות ועוד.
רוזי נוימן, מנהלת האגף לשירותים חברתיים קהילתיים, "אני מודה מקרב לב לחברי קרן הסיוע, שהודות לפעילותם הברוכה אנו באגף לשירותים חברתיים קהילתיים מצליחים לסייע במהלך השנה להרבה מאוד אנשים שנזקקים לעזרות שונות, שללא התרומה לא יכלו לקבל סיוע. ארץ ישראל היפה מתגלה באמצעות המתנדבים הנפלאים של הקרן שפועלים למען אנשים אחרים. אנו יכולים להיות גאים שיש בכפר סבא אנשים עם לב ונשמה למען האחר".
אבי יבין, יו"ר עמותת קרן הסיוע לנזקקים, "הדינמיקה של הקרן מתחילה בשיתוף פעולה הדוק עתיר חמלה ורגש מול אגף הרווחה העירוני שמניח כמעשה יום יומי על שולחן הקרן בקשות סיוע חלקן קורעות לב. ממשיך בחבורת המתנדבים שפועלת בהשקט ובצנעה לגייס כסף ומשאבים כדי לעמוד בבקשות שלצערנו הולכות וגוברות להן. וכמובן מסתיים בחבורת מתנדבי הקרן העושה ימים כלילות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות