סיפור מהסרטים: תושב נתניה נשכר להתנקש בשני אזרחים ישראלים תמורת מיליון דולר מאיש עסקים רוסי. הוא ביים רצח של אחד מהם כדי לקבל את הכסף

החשוד סיפר כי בחודש מרץ האחרון הוא פגש את איש העסקים ואשתו כאשר ביקרו בישראל, ובפגישה הפציר בו איש העסקים לבצע את ההתנקשות בשניים והעביר לו  5,000 דולר נוספים. עוד טען החשוד כי בשל התמהמהותו להוציא לפועל את המשימה, החל לקבל מסרים מאיימים מאנשים המקורבים לאיש העסקים. בהמשך, סיכם החשוד עם המתלונן כי יצלם אותו כפות רגליים וישלח את התמונה לאיש העסקים תוך מצג שווא שהמשימה בוצעה.

וכך, התמונה המפוברקת נשלחה למתווך ותוך זמן קצר החשוד קיבל שיחת טלפון מאיש העסקים שאמר לו כי אם המתלונן לא ישלם 8 מיליון דולר, "שייפרד ממנו לשלום".

באותו ערב הודיע החשוד לאיש העסקים כי "נפרד ממנו (מהמתלונן) לשלום" ואף קיבל 15 אלף דולר שהועברו לחשבון האשראי שלו. בשיחת טלפון נוספת אמר איש העסקים לחשוד כי במידה והמתלונן השני לא ישלם את החוב, שירצח גם אותו.

החשוד נעצר כאמור ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. על חקירת הפרשה הוטל צו איסור פרסום, והשבוע בפתח תקווה הוארך מעצרו של החשוד פעם נוספת בשלושה ימים והוסר חלקית צו איסור הפרסום באופן שהצו עודנו חל על כל פרט מזהה של החשוד.

מחר, בכוונת הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום בעבירות קשירת קשר לביצוע פשע ובקשה לעוצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות