מעשים טובים לתחילת השנה: עובדי עיריית כפר סבא ארזו אריזות מזון לחג

רק לאחרונה פתח אגף משאבי אנוש והדרכה בשיתוף המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות באגף לשירותים חברתיים קהילתיים, בקיום ימי התנדבות מרוכזים לעובדי העירייה. מטרת המהלך היא לקדם מעורבות ואחריות קהילתית בקרב העובדים, תוך יצירת לכידות ארגונית. במסגרת זו, בנתה המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות רשימת מקומות להתנדבות בקהילה, ולכל אגף הותאם המקום המתאים ביותר.
בנוסף, כמה אגפים קיימו ימי התנדבות בקהילה. כך למשל יצאו אגף התרבות ואגף הכנסות לפעילות התנדבות בארגון "לקט ישראל", שם מיינו וארזו מארזי פירות וירקות שמיועדים לנזקקים. כמו כן, בסוף החודש יצא אגף הנדסה להתנדבות במועדון הכפר – מועדון חברתי לניצולי שואה, ובקרוב יחל מבצע של איסוף מוצרים לראש השנה למען תושבים שידם אינה משגת. אגפים נוספים יתנדבו לפני ראש השנה במועדונים ועמותות נוספות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות