צפו: בית הספר החדש "עמי אסף" שנבנה ויחליף את הישן שלא ראוי ל-2018. אזרי: "אחרי מאבק שלנו, מגיע לילדים ללמוד במבנה ראוי"

מעבר לסופה, היה ברור להורים רבים ולתושבים כי בית הספר הישן והחבוט לא ראוי עוד להכיל בתוכו תלמידים בשנת 2015. וכך, הורים ובראשם איציק אזרי החלו במאבק גדול כדי להשיג את הקמת בית ספר חדש, בית ספר ראוי למאה ה-21, בית ספר עם מבנים שהם לא בנויים על פריקסטים ישנים – כפי שהמועצה תכננה להקים על המבנים הישנים.

איציק אזרי, שסייר השבוע בבית הספר הישן וכן בחדש המוקם ושיהיה מוכן רק בעוד שנה, סיפר על המאמצים שהביאו אחרי שנים רבות לבנות בית ספר חדש מהיסוד: "אחרי האסון הכבד שנמנע בשנת 2015 בסופה הגדולה, הבנו אז בהנהגת הורים ובהובלתי כחבר בצוות תשתיות שיש לבנות בית ספר חדש מהיסוד.זימנו את סמנכ"ל בינוי במשרד החינוך, יזמנו סיור והבאנו אותם להסכמה לבנות בית ספר חדש".

איציק אזרי בבית הספר "עמי אסף" החדש שנאבד יחד עם ההורים להקמתו. צילום: מערכת "ניוזים השרון"

שרון בנג'ו, נציגת התושבים המיועדת לתפקיד סגנית ראש המועצה, הייתה בוגרת אותו בית ספר "עמי אסף", ובסיור השבוע בבית הספר היא אהבה לחזור למקום בו סיימה כבוגרת אבל מצד שני ראתה איך אותו מבנה שעומד עשרות בשנים לא השתנה: "אני בת שדה ורבורג וסיימתי בעמי אסף ב-1999. לצערי שום דבר כאן לא השתנה. אני בטוחה שמגיע לתושבי דרום השרון ולתמידי 'עמי אסף' בית ספר חדש שיעמוד בכל התקנים, וכך פעלנו כדי להשיג וכך יהיה בעוד שנה".

 

צילום למטה: אחרי הסופה המצוקה ב"עמי אסף, מתוך כתבה של וואלה

 

צילוםפ: מתוך אתר וואלה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות