יו"ר ועד הגנים בכפר סבא, ערן ורנר, מצטרף ליובל לוי במרוץ לראשות העיר. השניים מציעים: "אנגלית מגיל הגן"

אנשי מטה החינוך החדש עוסקים בתכנים חדשים למערכת החיוך העירונית. בין היתר הכוונה היא לבחון הענקת ייחודיות לכל מוסד חינוכי בעיר. כמו כן, מוסדות מסוימים יהיו פתוחים לחשיבה אחרת, כמו בתי ספר דמוקרטיים ואנטרופוסופיים. עם זאת, לוי אמר לאנשיו, שאינו מתכוון לוותר על ההישגיות כחלק ממערכת החינוך העירונית. כן הנחה את המטה לבחון הקצאת משאבים, בהם 50 מיליון ₪ בשנה, לשיפוץ המבנים הישנים של בתי הספר והגנים בכפר סבא.

"אפעל על מנת לקיים תכניות העשרה לגיל הרך ובראשה לימוד אנגלית מגיל הגן. אני סבור שזהו צורך מעשי של ילדי הדור הבא. אנו חיים בעולם בו האנגלית נדרשת כשפה בסיסית בינלאומית, והמגמה הזאת רק מתפתחת. עריית כפר סבא בראשותי, תפעיל תכניות העשרה בגני הילדים ובגני היול"א. כל זאת מעבר לחוגי הבסיס הניתנים היום במימון ההורים. בד בבד אפעל לחזק מעמד הסייעות בגני הילדים ולהחזירן לעבודה קבועה עם אפשרויות לקידום ולהעשרה מקצועית עבורן", אומר לוי.

לוי: "אנו חיים בעולם בו האנגלית נדרשת כשפה בסיסית בינלאומית, והמגמה הזאת רק מתפתחת". צילום: מטה לוי

ערן ורנר הוא דמות  בולטת בהנהגת ההורים, ומשמש מזה שנה כיו״ר משותף של ועד הורי הגנים. לאחרונה הוביל ערן את מאבק הועד לשימור מתווה גני היול״א, יום הלימודים הארוך. מדובר במיזם אותו הוביל לוי עם 600 אימהות עובדות בכפר סבא. בשבוע שעבר, הצליח ורנר בפעולה מתואמת של הועד שהוא עומד בראשו, למנוע את הקיצוצים הצפויים במתווה יול"א. אחד מלקחיו היה שעליו לעשות מעשה: "רק עם יובל לוי נביא לשינוי אמיתי בנושא החינוך בכפר סבא. אני מכיר את יובל ואת עשייתו למען הגיל הרך בפרט והחינוך בעיר בכלל. אני מאמין בו ובדרכו" הוא מוסיף.

 

לוי וורנר מציגים אג'נדה חדשנית בנושא תכני הלימוד בעיר. ביניהם תכניות לימודים לחטיבות הביניים ובתי הספר התיכוניים, כמו תכניות מוגברות ללימודי אנגלית מדוברת ודיבייט, סייבר ולימודי החלל לדוגמא. לוי וורנר מאמינים כי יש להשקיע בחיזוק מקצועות העתיד. זאת על מנת שיקנו לתלמידים יכולות לעמוד בשירות צבאי משמעותי ולאזרחות טובה.

"אני מאמין שעלינו לבנות את החינוך בעיר יחד; בשביל התושבים ולמען התושבים. בשביל זה עלינו להתייחס למגוון של דעות ותפיסות עולם ולגבש את תפיסת החינוך אותה נרצה להעניק לילדנו. כראש עיר אפעל יחד עם תושבי כפר סבא על מנת לגבש את התוכנית המתאימה ביותר בעבורנו" אמר המועמד לראשות עיריית כפר סבא, יובל ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות