סערת אום אל פחם- משטרת ישראל: נחלט 50,00 ש"ח מהמשפחה, ליברמן: חילופי אוכלוסין עכשיו

ואילו שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הטוויטר שלו: "אתם עדיין שואלים את עצמכם למה אום אל פחם צריכה להיות חלק מפלסטין ולא מישראל? המראות מאתמול של מאות רבות של אנשים המשתתפים בלוויית המחבל מעירם עם דגלי פלסטין, וקריאות "ברוח ובדם נפדה את השהאיד", יענו לכם סופית על השאלה. התכנית שפרסמתי לפני הרבה שנים לחילופי שטחים ואוכלוסיות רלוונטית יותר מתמיד."

וכך ענו לשר הביטחון בתגובות:

שמעון: אל תכתיב לנו מה לשאול,מה שאנחנו שואלים איך זה שעדיין לא התפטרת עם כל הביזיון שהולך איתך,סירסת את צה"ל חיילים נכנסים לכלא והחבר שלך הנייה מעשן נרגילה ומסטלבט עליך.

רן: איזה פטיש אתה!!!! תותר על חיפה ועל ת"א ובטוח יהיה רגוע. (לא להאמין שהאיש מופקד על ביטחוננו) קשקשן ואופורטוניסט ממדרגה ראשונה! דיבורים כמו חול…

אלי: ומעבר לכל גאונות פוליטית מזהירה. החוק להעלאת אחוז החסימה שדחפת בכדי להקטין את כוחם של ערביי ישראל, חזר אליך כבומרנג. כמעט ואתה לא עברת את אחוז החסימה ומנגד, שונאי ישראל בכנסת נדחפו להתאחד והגדילו את כוחם! גאון!

עמית: גם בתא יש הרבה.. אולי נחזיר את תא? וירושלים? וחיפה..ואת המשולש ואת כל הצפון ו67 כמובן…

ירון: אני שואל את עצמי למה צריך פלסטין בתוך ישראל. פלסטין זו ירדן. שברת חזק שמאלה מר ליברמן. מקווה שזו הכנסת האחרונה שתהיה בה.

שרית: אם לא היית שפן,, כבר מזמן היית סוגר את אום אל פחם,,אתה משתפן בעזה, ובכל מקום שיש מחבלים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות