במועצה האזורית דרום השרון מצפצפים על ההורים וגם השנה מסרבים לדאוג לצהרונים עבורי ילדי גן חיים, שדה ורבורג וצופית

התוצאה: 13 ילדים מגן חיים נותרו ללא צהרון וסידור. ושוב הורי הילדים צריכים לדבריהם להתחנן למפעילה פרטית שתסכים לפתוח צהרון, שלטענתה לא ריווחי עבורה.

שרון בנג'ו שמתמודדת יחד עם איציק אזרי למועצה נמצאת בקשר עם ההורים, שלא מבינים איך זה שבדרום השרון המועצה לא לוקחת אחריות על הצהרונים כמו בכל הישובים בארץ: "כל ההורים שצריכים את הצהרון מוצאים את עצמם בלי צהרון ומשאירים אותם בלי כל פיתרון וככה זה כל שנה. המועצה מסרבת לקחת אחריות ולמצוא לפחות פיתרון לילדים. גם כשנמצא צהרון פרטי באחד הישובים, שוב ההורים צריכים למצוא פיתרון להסעות לילדים מבית הספר לצהרון. זה מצב אבסורד".

נטלי, אם לילד בגן חיים שעולה לכיתה א' מתמודדת עם בעיית היעדר הצהרונים כבר ארבע שנים: "המועצה אמרה לנו בכל פעם שפנינו אליהם, שהצהרונים זאת לא בעיה שלהם ושאנחנו נסתדר בעצמנו- ההורים. השנה יש 13 ילדים בגן חיים שנותרו בינתיים בלי סידור לצהרון. ארבע שנים כל פעם אנחנו מנסים למצוא פתרונות בעצמנו".

איציק אזרי. "חבל שבגלל פחד של אחד המתמודדים, לא יתקיים הפאנל". צילום: יחצ

המועמד לראשות המועצה, איציק אזרי, התייחס לנושא לאחר שפנו אליו מספר הורים: "כל נושא החינוך ובכלל זה הצהרונים חייב להיות באחריות המועצה. המועצה צריכה לפעול לכך שהצהרונים יתקיימו כחלק מיום לימודים ארוך במסגרת בתי הספר. במידה ויש בעיה, לתת זמן להורים להתארגן ולא להשאיר אותם עם הלשון בחוץ. זה שהם עשו שנה שעברה ניסיון לזרוק על ההורים, זה לא אומר שזה צריך לקרות גם השנה. הצהרונים צריכים להיות טובים ועם מחיר סביר. הרעיון הוא לרתום את ההורים ולהביא את ההורים לרצות לרשום את הילדים לצהרון שהמועצה תספק".

מערכת "ניוזים השרון" פנתה מספר פעמים לתגובת המועצה, אלא שבמועצת דרום השרון לא הגיבו לטענות ההורים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות