בשורה להורים: גובש מתווה לגני היול"א (יום לימודים ארוך) וצהרוני ניצנים בבתי הספר

בגני הילדים סוכם כי שעת ארוחת הצהריים תישאר בשעה 13:00 וכן תתקיים חפיפה של צוותי הבוקר והצהרונים כפי שהיה נהוג בגני היול״א השנה. כמו כן בגנים יתקיימו חוגי ריתמוסיקה ותנועה ופעילות בחופשות באופן זהה לשנת הלימודים שחלפה, 15 ימי פעילות בחופשות משרד החינוך.
הפעילות בגני היול"א במהלך חודש יולי תישאר גם היא כפי שהייתה, אולם המחיר ואופן הגביה יקבע במהלך שנת הלימודים בהתאם לעדכונים הצפויים בחקיקה.
במסגרת ההסכמות יגבה תשלום חודשי של 935 שקלים וכן תשלום שנתי של 597 בגין חוגי התל״ן. לאור הפחתת המחיר המשמעותית הנגזרת מצו הפיקוח על המחירים, תבוטל הנחת אחים, אך יחד עם זאת התשלום השנתי הכולל יהיה זול משמעותית מבעבר. בנוסף, העירייה תשאיר על קנה את קרן ההנחות על רקע מצב כלכלי.
בבתי הספר היסודיים תמשיך לפעול זו שנה שניה תוכנית ניצנים, אשר זכתה להצלחה רבה ושבחים מקרב ההורים ומשרד החינוך. בצהרוני בתי הספר צפויים להשתתף כ-1500 ילדים אשר יזכו לצוותים של מובילת צהרון וסייעת בכל קבוצה, 14 ימי פעילות בחופשות משרד החינוך, וחוג העשרה שבועי.
ראש העירייה צביקה צרפתי ציין, ״לאחר ששמעתי את עשרות ההורים שהגיעו לכנס שיתוף הציבור ולאחר שיח פורה עם ועד ההורים החלטתי לעשות ככל שניתן על מנת לשמר את הפעילות בגני היול"א וצהרוני בתי הספר, למרות המגבלות מכורח צו הפיקוח על מחירי הצהרונים וזאת מתוך הכרה בצרכי הילדים כערך עליון. נמשיך לטפח את מסגרות היול"א והצהרונים על מנת לתת להורים את השירות המיטבי ביותר".
יו״ר ועדת הצהרונים של הנהגת ההורים, אתי בוים, מסרה בתגובה: ״שמחתי להשתתף בשיח פורה ואינטנסיבי שבסופו של דבר מטיב עם ההורים והילדים ויאפשר לקיים פעילות בצהרונים שתהווה מודל לחיקוי בכל הארץ. אני מודה לראש העיר, למנכ״ל העיריה ולכל צוות אגף החינוך על האוזן הקשבת והנכונות להתגייס לשמירה על פעילות הצהרונים.
יו״ר ועד הורי הגנים, ערן ורנר: "אני מברך על שיתוף הפעולה ועל התוצאה. גני היול״א הם מאבני היסוד של מערכת החינוך העירונית ויש לעשות ככל הניתן לשמר על פעילות מבורכת זו. בשבועות האחרונים קיימנו פגישות מרובות עם הנהלת העיר ואנו שמחים כאמור על האוזן הקשבת, הנכונות לבחון חלופות ולמצוא פתרונות יצירתיים ובעיקר על המחויבות להשקיע בחינוך בגני הילדים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות