הורים רבים השתתפו בכנס שיתוף הציבור וההסברה של עיריית כפר סבא

על פי המודל, שהוצג עלות צהרוני "ניצנים" תעמוד על סכום של 785 ₪ לתלמידי כיתות א'-ב' ו- 935 שקלים לתלמידי כיתות ג'. כשהמחיר לכיתות א'-ב' מסובסד ע"י מדינת ישראל ב-150 שקלים לחודש לילד. הצהרון עתיד להמשיך במתכונת של השנה שעברה ובין שאר מרכיביו – פעילות עד השעה 17:00 ללא תוספת תשלום, ארוחה חמה ובריאותית, חוגים והעשרה פדגוגית. כמו כן יינתנו 14 ימי פעילות בחופשות, איש צוות שני יוקצה בהתאם למספר המשתתפים ועוד.
גם במרכיבי צהרוני גני היול"א, יבוצעו התאמות בהתאם לצו פיקוח מחירי הצהרונים. בהקשר זה, תעמוד עלות ההשתתפות בצהרונים על 935 שקלים בלבד. כמו כן, בהתאם להנחיית משרד הבריאות נשקל שינוי בשעת ארוחת הצהריים, מה שיאפשר לגננת הבוקר להתמקד בתוכן חינוכי פדגוגי נוסף לילדים. כמו כן, בחופשות יינתנו 14 ימי פעילות עד השעה 16:30. לאור הצלחת תוכנית העשרה מוזיקלית היא תופעל גם בשנת הלימודים הקרובה.
נזכיר כי השנה פעלה לראשונה בגני הילדים תכנית צהרוני היול"א שזכתה לחוות דעת חיובית הן מגורמים מקצועיים והן מהורי הילדים. במסגרתה הוקמה מחלקה לגיל הרך בחברה העירונית לתרבות ופנאי שעובדת בשיתוף פעולה פורה עם מחלקת גני הילדים, וזאת לצד הוספת מנהלי אזורים המפקחים על גנים בשטח. כמו כן, הצוותים החינוכיים מקבלים ליווי מקצועי של מדריכה פדגוגית ועוברים השתלמויות המותאמות לגיל הרך ולתוכנית היומית בגן. התקיימו מפגשים מוסיקלים בגני הילדים וקונצרט מסכם באודיטוריום, ופרויקט "יולי שמח" שכלל פעילויות במהלך קייטנת הקיץ, שכללו גם הפעלות של מרכז "ארט קיימא", מוזיאון כפר סבא, הצגות ועוד.
עיריית כפר סבא השיגה את שתי המטרות המרכזיות שלשמן יצאה לפיילוט גני היול"א, וזאת על פי דו"ח הערכה מקצועית. ראשית, צמצום משמעותי בהיעדרויות הרבות של עובדות הצהרונים, ושנית, יצירת תכנית פדגוגית וחינוכית במהלך הפעילויות בשעות הצהרון. בגנים מתקיימת תכנית חינוכית פדגוגית סדורה ועשירה ברמה יומית, קוהרנטית ורלבנטית. יש לציין כי במקביל הציגה הנהגת ההורים הציגה את עמדתה ובתקופה הקרובה יתקיימו דיונים על מנת החליט על המתווה הסופי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות