פסטיLove של חוויות בנתניה

אירועי לילה לבן נפתחו בשעה 18:00 במספר מוקדים במקביל. בכיכר העצמאות החדשה התקיימו בשלוש השעות הראשונות מופעים המיועדים לילדים ולמשפחה, כשבשיאם המופע "אדרבא" של מיומנה ואילו עדן בן זקן סחפה את הנוער בסמוך לשעה 22:30.
במקביל, בגלריה על הצוק, באנגל ארט גלרי, בפאב הטומי גן ובמכון לאמנות על-שם דרור, הוצגו תערוכות, מפגשי אמנות ומופעי פרינג' וסדנאות ציור לקהל הרחב. מוזיאון נתניה קיים ארבעה סיורים חיים ברחבי העיר – בו הוצגו לקהל ציורי הגרפיטי, מרכז כל ההקשה הבינלאומי "טרמולו" אירח כיתת אמן ואילו בפלנתניה, מרכז המדע והתרבות, התארחו מאות לערב ששילב שירה בציבור, מופע ג'ז והמון כוכבים בשמיים.
עם הינתן האות הועתקה הפעילות מכל רחבי העיר לחוף הרצל – שם נפתח בחצות הפסטיLove. את האלפים קיבלה די.ג'יי ליסה ובהמשך הופעות חיות של חברי יה מאן בלוז, המופע של שון ודורון, להקת רד אקסס, מארינה מקסימליאן ודי.ג'יי דארוויש בספיישל חי ולקינוח מוש בן ארי במופע זריחה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות