החל שיפוץ אצטדיון האתלטיקה בתיכונים כצנלסון וגלילי

שיפוץ ושדרוג זה מתווסף לשורה של פרויקטים אותם מקדמת רשות הספורט העירונית לרווחת תושבי העיר, שנועדו להתאים את מתקני הספורט העירוניים לתקנים המודרניים בשימוש של חומרים לקיום פעילות גופנית בריאה יותר. כמו כן, כחלק מהאג'נדה העירונית לאורח חיים בריא, לעודד את תושבי העיר לקחת חלק בשלל ענפי ספורט או לקיים פעילות גופנית. במסגרת זו: שודרגו שני מגרשי הכדורגל בשכונת עלייה ובשכונת קפלן, שדרוג מתחם "שייפ פארק", מתחמי כושר גופני ועוד. יתרה מזאת, מתקיימים באופן מסורתי מרוץ כפר סבא ומרוץ הלילה, שלל חוגים והפעלות לכל המשפחה, ימי ספורט, קבוצות ריצה, פעילויות ספורט לנשים, פסטיבל שפורט לכל המשפחה בספורטק ורבים נוספים.
נוסיף כי, בימים אלה החל שדרוג מתחם הנוער בסמוך למגרשי האימונים באצטדיון אשר כולל החלפת הדשא הסינטטי, בניית מבנים חדשים למחלקת הנוער וטריבונה חדשה של כ-350 מקומות ישיבה.
שאול מיטלברג, מנהל רשות הספורט העירונית מסר: "רשות הספורט רואה לפניה את חשיבות הספורט ההישגי והעממי ובכך בנייה של מתקנים חדשים ושדרוג מתקנים קיימים. אי לכך קידמה את שדרוג אצטדיון האתלטיקה בכצנלסון גלילי והפיכתו למתקן מהשורה הראשונה אשר ישרת את תלמידי ארבעת התיכונים ואלפי המתאמנים המגיעים למתחם מידיי יום לרוץ ולהתאמן, וכן ישפר השדרוג את הישגי האתלטיקה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות