הישג ליובל לוי: בעקבות עתירה שלו נגד העירייה, בנוגע להצבעה הכפולה באישור החכרת שטח ליזם פרטי, העירייה עשויה לבטל את ההחלטה

בעתירת טען עו"ד לוי שהוא  דורש לבטל את ההחלטה לחכירת הקרקע ליזם פרטי, מכיוון שהיא התקבלה בצורה לא תקינה בהצבעה כפולה במועצה ובמרמה לכאורה. עוד טען שחברי סיעת "מעוף" בעירייה, סיעתו של ראש העירייה הזמני צביקה צרפתי, השתתפו בהצבעה לטובת תורם של סיעתם. זאת בלא שהצהירו על זיקה בינם לבין חוכרי הקרקע.

העירייה וראש העיר ביקשו מבית המשפט ארכה להגשת תשובה לבקשה למתן צו ביניים. בבקשתם הסכימו לכל צעדי ההגנה, אותם תבע לוי בעתירתו. בין היתר התחייבו שלא לקדם את עסקת המכר ולא לבצע כל צעד בעסקה, כולל העברת זכויות בשטח הציבורי לבעלי זכויות פרטיים וליזמים. כן הם תחייבו לא להביא לדיון מחודש את ההחלטה במועצת העיר עד להכרעה סופית בעתירת עו"ד לולי. הצדדים ממתינים עתה לקביעת מועד לדיון.

ההצבעה הכפולה במועצה שהביאה לעתירתו של לוי: "הקפאת ההליכים ולו זמנית, הוא ניצחון הצדק". צילום מסך

המועמד לראשות העיר, יובל לוי, שרושם הישג, אמר: ״פניתי לבית המשפט לכדי לתקן את התנהלות העירייה. בית המשפט אמר את דברו בחריפות. הקפאת ההליכים ולו זמנית, הוא ניצחון הצדק. יש כאן אמירה שעירייה לא יכולה לעבור על החוק. מזה עשור אני מוביל נורמות בלתי מתפשרות לטוהר המידות ומנהל ציבורי תקין במועצת העיר. זאת הנורמה אותה אוביל כראש העיר״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות