ממשיכים למחזר בנתניה

במהלך החודש, העלה תאגיד "תמיר" קמפיין ארצי עם דדי החתול הג'ינג'י שעולה הביתה. בהמשך לפרסומות הקודמות בהם פגשנו את דדי החתול בעמדת המיחזור של הבניין עומד ומשגיח על הפרדה נכונה של פסולת אריזות לפח המתאים, בפרסומת החדשה נוכל לפגוש את דדי החתול עולה מעמדת הפחים של הבניין ומגיע למטבח הביתי, המקום שבו כל אחד ואחת מאתנו מפרידים על בסיס יומיומי את הפסולת שלנו. דדי ובני הבית אותם הוא מבקר יראו לנו היכן ניתן למקם את עמדת המחזור הביתית ולבצע את הפרדת האריזות כבר בבית בקלות ובנוחות.
נתניה היא עיר ירוקה מבטיחה ומקיימת, המיישמת מגוון פעילויות לייעול בצריכת משאבים, צמצום כמויות הפסולת והגדלת המיחזור.
במסגרת זו מקדמת עיריית נתניה תכניות להפחתת פסולת המשונעת להטמנה ומחזור הפסולות השונות, לרבות פסולת אריזות, המהווה נתח משמעותי מהיקף הפסולת הביתית. הטמנת פסולת יוצרת מגוון מפגעים סביבתיים החל מזיהום אוויר וכן זיהום קרקע ומי תהום ומדינת ישראל שמה לעצמה ליעד להפחתת הפסולת המיועדת להטמנה ולהגדלת אחוזי המחזור.
כמו כן פרסה עיריית נתניה עד היום מכלי מחזור כתומים בכל בתי האב בעיר, במרכזי מחזור ובמבני ציבור וכן השקיעה בתכניות חינוכיות, אירועים לציבור הרחב ופעילויות הסברה לכל המגזרים במטרה להפחית בפסולת האריזות ולהגדיל את שיעור המחזור בעיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות