נתניה ציינה תשעים עם מיטב האמנים הנתנייתים

כחלק מהאירוע, שהופק עבור עיריית נתניה על-ידי היכל התרבות העירוני, הקדישה הזמרת שירי מימון נאמבר מיוחד לזכרו של חברה הטוב, אמיר פרישר גוטמן ז"ל, תושב נתניה, לציון יום השנה למותו. מימון ביצעה את שירה "שלג בשרב", כשברקע הוקרן וידאו ארט שהופק במיוחד עבור האירוע.
בתכנית האמנותית לקחו חלק יוני רועה, אלי לוזון, מרגלית צנעני, ליאור מילר, איזי, אסתר רדא, להקת "קפה שחור חזק", דודו ארז, איילה אינגרשט, להקת המחול הייצוגית "חבצלות נתניה", מקהלת "ניצן" מבית קונסרבטוריון נתניה, תזמורת נתניה הקאמרית קיבוצית והאנסמבל הבינלאומי לכלי הקשה "טרמולו".
מהיכל התרבות העירוני נתניה נמסר, כי במהלך כל חודשי הקיץ ישולבו פעילויות, הרצאות, סיורים, מופעים והופעות לציון שנת ה-90 להיווסדה של העיר- תוך דגש על שילובם של אמני העיר נתניה – כחלק ממדיניות לעידוד התרבות בכלל והתרבות והאמנות המקומית בפרט.

צילום: רן אליהו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות