מאפיית ברמן תשווק לרגל החופש הגדול "לחמניות מדברות" עם כיתובי קיץ

סדרת לחמניות מדברות ברמן אקטיב עשויות מ-100% קמח חיטה מלא הנטחן מן הגרעין בשלמותו, ללא תוספת שומן, בעלות סיבים תזונתיים ועומדות בדרישות משרד הבריאות ללחמים – תקן "אפשרי בריא". סדרת ברמן אקטיב מתכתבת עם המגמות העולמיות בתחום המזון של ייצור מוצרי מזון, המספקים תזונה מאוזנת ונכונה וגם פונקציונאלית. הכוונה היא לא רק שיפור ערכים תזונתיים, אלא הוספת רכיבים פונקציונליים המסייעים לתהליך עיכול תקין, להרגשה כללית טובה יותר ואף לסיוע במניעת מחלות בטווח הארוך.
לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל קבוצת מאפיות ברמן, בשנים האחרונות מובילה החברה מהלכים מתקדמים בענף הלחם ואנו שמחים להיות חתומים על פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל – "לחמניות מדברות"! וכעת, לחמניות ברמן אקטיב האהובות והפופולאריות במגוון כיתובים ואיורים לרגל הקיץ והחופש הגדול.
מאפיית ברמן הינה המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. המאפייה מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מספר מותגים בהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם ארץ".
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14 שקלים לאריזת 6 לחמניות; כ-17 שקלים לאריזת 10 לחמניות.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.

צילום אסף אמברם ושרית גופן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות