הספרייה המגדרית הראשונה בארץ הוקמה בכפר סבא

מועצת נשים פועלת רבות בתחומי קידום מעמד האישה והשוויון בין המינים, ובמסגרת זו מפעילה פרויקטים מגוונים ורבים לקשת רחבה של גילאים ביניהם: אימהות ובנות מצווה, נערות מובילות שינוי, הדבר הבא- קידום נשים עצמאיות, סירי לידה, הבית לנשים בחופשת לידה, סדרת ההרצאות- אישה השראה, אוטול'ה- סדנה לטיפול ברכב ועוד. כמו כן, פועלת בתחום החינוך במטרה להטמיע את החשיבה השוויונית החל מגיל צעיר ולהביא להעצמת תלמידות ונשים. רק ביום העצמאות האחרון פעלה למען הצגת תמונתה של נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, על קיר הלאום לצד המנהיגים הגבריים.
צאלה וקסמן גונן סמנכ"לית שירות והסברה בעיריית כפר סבא, "אני מאמינה בזכות של כל ילדה בעיר לדעת שהיא זכאית לפרוץ כל תקרה שהיא רוצה, לשאוף לשוויון אמיתי, לא לחשוש לעשות צעדים שנויים במחלוקת מגדרית ולהאמין שהמסוגלות של כולן וכולם זהה. הפרויקט החדש מעורר ההשראה מהווה דוגמה ליצירת השינוי הלכה למעשה אצל תלמידות ותלמידי בית הספר. ואני בהחלט גאה על כך שעיריית כפר סבא מובילה את השינוי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות