סטודנטים, מתאימה לכם מלגה על חשבוננו?

קרן המלגות הוקמה לזכרם של שושנה ופנחס ספיר ז"ל, תושבי העיר שהיו פעילים למען רווחת הפרט בעיר. המלגה מוענקת מזה למעלה מ- 40 שנים עבור תמיכה בלימודי השכלה גבוהה לבני העיר.
פנחס ספיר (1906-1975) שהיה אזרח הכבוד הראשון של כפר-סבא, כיהן בתפקידים ממלכתיים רבים, ביניהם שר האוצר, שר המסחר והתעשייה, חבר כנסת, מנכ"ל מקורות, יו"ר הסוכנות היהודית ועוד. בתפקידים אלו הניח את היסודות לכלכלת ישראל ופיתוח המשק ומאדריכלי המשק ומעצבי הכלכלה בישראל בשלושת העשורים הראשונים של המדינה. הוא גייס הון ציבורי ופרטי להשקעות, יזם הקמת מפעלים באזורי פיתוח, דגל ועסק בהקמת מקומות תעסוקה ברחבי הארץ ופעל להרחבת מערכת החינוך ושירותי הרווחה, וכך הטביע חותם אישי על תחומי הכלכלה והמשק.
שושנה ספיר (1906-1971) הייתה פעילה בהתנדבות בארגון אימהות עובדות בכפר-סבא ועסקה בפעילות למען רווחה של תושבי כפר-סבא ועזרה לפרט.
זכאות למלגה העירונית מחייבת עמידה בקריטריונים אקדמיים וכלכליים, כמו גם נכונות להשתתף בפעילות לטובת הקהילה. את הקריטריונים לקבלת המלגה ניתן למצוא באתר העירייה או בדף הפייסבוק של "מרכז צעירים בכפר סבא". את הבקשות והמסמכים הנדרשים יש למלא ולהעלות לאתר העירוני ב"טופס בקשה למלגת ספיר תשע"ט". יש לשים לב כי לאחר סיום הרישום המקוון יש להדפיס את טופס ההרשמה ולחתום בתחתית ההצהרה. את הטופס החתום על הסטודנט עצמו להגיש במרכז צעירים, רחוב גיבורי ישראל 4, מתחם חצר השוק בכפר סבא.

למידע נוסף ניתן לפנות למרכז צעירים – 09-7640720, דוא"ל: tzeirim@ksaba.co.il
טופס רישום- https://bit.ly/2KzkDT2

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות