מאות ליוו בדרכה האחרונה את רונאל טבדיס בת ה-16 מכפ"ס שנפטרה לאחר מאבק אמיץ במחלת הסרטן. אחיה: "תמיד אומר שאנחנו ארבעה אחים"

רק בפברואר האחרון הרימה העירייה בעזרת אנשים טובים אחרים, מופע התרמה לטובת טיפולים שרונאל הייתה צריכה לעשות בארצות הברית. לאחרונה, ועד הורי הגנים תרם את החזר רכישת החמשושיות שקיבלו מהחברה הכלכלית לטובת המשך הטיפולים לרונאל.

רופאיה בבית החולים שיבא קבעו שטיפול חדשני בנגיף פוליו הוא הסיכוי היחידי שלה, לכן היא טסה לארצות הברית. אלא שמייד נאמר למשפחה שהטיפול לא מתאים, והיא ואמה טסו לגרמניה ומשם לשוויץ, שם עברה שני ניתוחי ראש. בחודש מאי יצאו רונאל ואמה משוויץ בטיסה לפולין על מנת לקבל טיפול ניסיוני שבסיסו החדרת חלקיקי אלפא בתוך הגידול, טיפול שלא צלח.

רחל, חברתה מחטיבת הביניים בר-לב סיפרה: "היא הייתה ילדה יפהפייה, אהבה לצייר, מוכשרת, אופטימית. הקפנו אותה וליווינו אותה מרחוק בכל הטיפולים שעברה. בתקופה האחרונה בגלל הניתוחים נותק הקשר מצידה, אבל המשכנו לעקוב ולקוות. נשבר לנו הלב שהמחלה ניצחה אותה. היא הייתה לוחמת אמיתית".

מנהלת בית הספר כצנלסון אף היא נפרדה מרונאל, שלא הספיקה ליהנות ממגמת התיאטרון אליה נכנסה בתחילת שנת הלימודים. המנהלת, טובי רוזנברג: "רונאל הייתה ילדה שקטה, מאוד חברותית,. לצערי היא לא זכתה ללמוד וליהנות מהחוויה של התיכון וגיל ההתבגרות בכלל. תמיד קיווינו שניתוח וטיפול מסוים יצילו את חייה וזה לא מה שקרה לצערנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות