איציק אזרי פותח את המרוץ שלו לראשות דרום השרון ושם במרכז את התושב

את הכנס פתח תת ניצב בדימוס חיים כהן תושב נירית. כהן הביע תמיכה במועמדותו של אזרי והסביר את: "ההכרח לעשות שינוי, הצורך להבטיח את שגשוג כלל היישובים במועצה אזורית דרום השרון אחרי שנים בהם אנשי המועצה היו מרוכזים בעצמם ולא בתושבים ובטובתם".

תת ניצב בדימוס חיים כהן קרא לכולם להתאחד סביב המועמד איציק אזרי, שלדברי כהן: "הוכיח בקיאות באתגרי המועצה, כושר ביצוע יוצא דופן ויכולת להוביל ולרתום את התושבים כולם לעתיד טוב יותר".

תת ניצח חיים כהן התייצב לצד אזרי ואמר: ""הוא הוכיח כושר ביצוע יוצא דופן ויכולת להוביל ולרתום את התושבים לעתיד טוב יותר".

אחריו עלתה איריס רוזנבאום, תושבת מתן ופעילה מאוד דומיננטית בקהילה. רוזנבאום סיפרה על ההיכרות הראשונה שלה עם איציק אזרי, עוד לפני שקם היישוב, ועל עמותת זאפ שעקצה את התושבים בזמנו. היא העידה על קור הרוח של אזרי ועל כך שלקח לידיו את המושכות כשנחלץ לעזרת התושבים וחילץ אותם מהבעיה החמורה אליה נקלעו, כשהוא עושה זאת בסבלנות, הקשב ומנהיגות.

לסיום, דיבר זיו חן, מנהל המטה, תושב צור יצחק על הצורך בראש מועצה חזק נטול אינטרסים אישיים וסיפר את האני מאמין של אזרי ואנשיו לשים במרכז את התושב וצרכיו ולא את המועצה וצרכיה.

הגיעו מכל המושבים, היישובים והקיבוצים במועצה לתמוך בשינוי שמביא אתו איציק אזרי

באותו מעמד חתם אזרי על מסמך התחייבות לתושב כפר סירקין שלא יאפשר לשנות את האפיון של האדמות החקלאיות במקום לטובת בנייה ויזמי נדל"ן "השוחרים לטרף".

איציק אזרי סיכם ואמר: "אני שמח לראות שהגיעו אנשים מכל היישובים. יש כאן תמהיל של כל הגילאים, וכל הנוף האנושי המיוחד והייחודי לאזור שלנו. אני אדם שאוהב את המקום שלנו, אני אדם שחושב שהייחודיות של הקהילה כאן ושל הסביבה הירוקה עם הישובים החקלאיים, חייבת להישמר. אנחנו יכולים לצעוד קדימה עם הקידמה, מבלי לדרוס את האופי של הישובים כאן. הגיע הזמן שבמועצה יישבו אנשים שאכפת להם מהתושבים והמקום, ולא אכפת להם מהאינטרס שלהם וקידומם האישי. 20 שנה יש קיפאון, 20 שנה יש חוסר אכפתיות לתושב. יש מגוון של ישובים, כל אחד עם צרכיו, עם הייחודיות שלו. צריך לעשות וליזום, אבל לעשות את זה תוך הקשבה לכל אורך כל הדרך לאדם שחי פה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות