קו פתוח לתושבי העיר בנוגע לשיבוצים בגנים

יש לציין כי השנה, לראשונה, שכרה העירייה את שירותיו של פרופ' כפיר אליעז, מומחה לכלכלה התנהגותית ולתורת המשחקים, מאוניברסיטת תל אביב שיצר אלגוריתם ייחודי לכפר סבא, ועל בסיסו נבנים שיבוצי הילדים לגנים. אלגוריתם זה נבנה על מנת להפחית את כמות הערעורים המוגשים בכל שנה. כמו כן, בשונה משנים קודמות, התאפשרה השנה בחירה של שלושה גנים אופציונאליים. במסגרת הליך השיבוץ היתה התחשבות בפרמטרים מקצועיים וביניהם: בקשת הורים, גיל הילד ואזור מגורים.
אביבה מורדוקוביץ מנהלת מחלקת גני הילדים אומרת כי, "מחלקת גני הילדים בעירייה נערכה מבעוד מועד בכל הקשור לשיבוצי ילדי הגנים. אנו עושים הכל על מנת להיטיב עם ההורים ובמטרה להביא לשיבוץ אופטימלי של הילד. אני מזמינה את ההורים לפנות אלינו על מנת לקבל תשובות לכל השאלות שלהם ואני אחכה להם מחר בדף הפייסבוק של עיריית כפר סבא".

צילום אילוסטרציה: יוסי אלתרמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות