משדרגים את השירות לתושב ונשארים מחוברים עם Wi-Fi חזק ברמת השרון

העירייה פועלת בימים אלו להרחבת הרשת האלחוטית למקומות נוספים, כשהחזון הוא בסוף ההליך- לכסות את כל העיר באינטרנט אלחוטי חזק ללא תשלום.
משדרגים את השירות לתושב: עיריית רמת-השרון התקינה השבוע אינטרנט אלחוטי  Wi-Fi בבניין העירייה, בשדרות ביאליק במתחם בית יד-לבנים, מועדון המחתרת ובמשק לשעת חירום לרווחת התושבים.
העירייה פועלת בימים אלו להרחבת הרשת האלחוטית למקומות נוספים, כשהחזון הוא בסוף ההליך- לכסות את כל העיר באינטרנט אלחוטי חזק ללא תשלום.
פרישת האינטרנט האלחוטי החדש, מתבססת על טכנולוגיה חדשה, שנתמכת בלינקים אלחוטיים ומביאה תוצאות טובות יותר עבור התושבים, עם אינטרנט חזק יותר בפרישה לאזורים גדולים יותר, כל זאת ללא צורך פיזי בפרישת תשתיות וכבלים בקרקע.
צוות בראשות מנכ"לית העירייה, שירלי פאר יגרמן, מקדם בשנים האחרונות שורה של פרויקטים, שמטרתם שימוש מוגבר בטכנולוגיות מתקדמות והפיכת רמת-השרון לעיר חכמה ונגישה, שמסבירת פנים לכלל תושביה ומבקריה ודואגת לשיפור השירות לתושב, כל זאת תוך התייעלות וחסכון במשאבים.
מנהל אגף מערכות מידע, רומן צ'ירשני הוסיף: "במסגרת מדיניות העירייה, מושקעים משאבים רבים ביישום טכנולוגיות חדישות לטובת שיפור השירות לתושב. פריסת אינטרנט אלחוטי ללא תשלום ברחבי העיר, הינה מהלך חשוב שמאפשר לתושבים להישאר מעודכנים ומחוברים כל הזמן. אנו פועלים להרחבת הרשת האלחוטית למקומות נוספים, כשהחזון הוא בסוף ההליך- לכסות את כל העיר באינטרנט אלחוטי חזק ללא תשלום".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות