שיא הרגש: ילדי גנים בכפר סבא גייסו כ-11,000 שקלים להצלת חייה של נערה חולת סרטן

"הילדים והצוותים בגנים השקיעו את כל כולם בפרויקט החשוב", מספרת הגננת ליאת בן הרצל. "לקחנו קופסאות שימורים, עיטרנו אותן ושתלנו צמחי תבלין, הכנו סלסלות עם תותים מחלוקי נחל וקש, קשתות לשיער, תחתיות לכוסות מחרוזים ועוד הרבה יצירות. אחד הילדים החליט לתרום לטובת היריד משחקים חדשים באריזה שקיבל ליום ההולדת שלו ואחת הילדות החליטה 40 שקלים,  כל הכסף שהיה בקופה שלה".

ביום שישי האחרון עמדו הילדים יחד עם ההורים שלהם בשוק העירוני ומכרו את מרכולתם ביריד מכירות ענק. החברה הכלכלית, שהתגייסה לטובת הנושא הקימה עבורם דוכנים מיוחדים וגייסה את בית הספר ש"י עגנון וגם את תושבי מושב ירקונה שהכינו אף הם עוגות ומוצרים למכירה. האירוע בשוק היה מרגש במיוחד וגם סוחרי השוק הוותיקים לא עמדו מהצד לנוכח הילדים המקסימים ותרמו אבטיחים עסיסיים, אשר גם הם נמכרו ביריד. עוברי אורח שהגיעו לשוק תרמו ביד רחבה וכל המוצרים של הילדים עד האחרון שבהם נמכרו תוך זמן קצר. בסיום יום המכירות ולאחר ספירת הכספים הסתבר כי הילדים גייסו כ- 11,000 שקלים, הרבה יותר מהצפי.

כל ההכנסות מהאירוע הועברו  למשפחתה של רונאל טבדיס, בת 15, המתמודדת מזה כשנתיים עם הסרטן, שאינו מגיב לטיפולים הקיימים. נכון להיום רונאל נמצאת בבית חולים פרטי בברן, שוויץ, על מנת לקבל טיפול ניסיוני שבסיסו החדרת חלקיקי אלפא בתוך הגידול.

גיל שנהב (5.5), שתרם למכירה בשוק את הצעצועים שקיבל כשבוע קודם לכן ליום ההולדת אמר כי, "כשליאת הגננת סיפרה לנו על רונאל חשבתי מה אני יכול למכור ביריד והחלטתי למכור את הצעצועים שלי. יותר חשוב שיהיה כסף לרונאל מאשר שיהיו לי צעצועים. זה היה יום מאד, מאד מיוחד ואספנו המון כסף וזה ממש ממש חשוב".

מאי שלמה (5.5) הוסיפה: "אני מאחלת לרונאל שתבריאי מהמחלה כבר. היה לי כייף לעזור לך ובא לי לעזור לך עוד ועוד עד שתבריאי".

צילום: גור דותן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות