קייטנות המדע המסובסדות שבות לכפר סבא

קייטנה זו תצטרף לשלל קייטנות מגוונות שמפעילה העירייה לרווחת ילדי ותלמידי כפר סבא, ביניהן גם בית הספר של החופש הגדול. כאמור, בשנה שעברה נחלה הקייטנה הייחודית הצלחה רבה לאור תכניה הייחודיים והמגוונים, וההרשמה אליה הסתיימה בתוך כ- 11 דקות בלבד.

ראש העירייה, צביקה צרפתי, מסר: "עיריית כפר סבא פועלת רבות למען ילדי ותלמידי העיר, ושואפת להביא תכניות ייחודיות שגם מסייעות להורים בהוזלת עלויות פעילויות הקיץ. הקייטנה הייחודית מציעה תכנית עשירה ומגוונות שחושפת את המשתתפים בה לתחומי העתיד. אני מברך את חבר המועצה אורן כהן על הבאת התכנית הייחודית שנה נוספת".

המשנה לראש העירייה, אורן כהן, הוסיף: "שיתוף הפעולה עם משרד  המדע נושא שוב תוצאות טובות לרווחת ילדי כפר סבא. אשמח לראות ילדים רבים ככל הניתן הנהנים מקייטנות מדע איכותיות ובמחיר שווה לכל נפש".

שר המדע, אופיר אקוניס, סיכם: "שר המדע שמח על ההיענות הגדולה של ההורים והילדים בכפר סבא, להשתתף בקייטנות הקיץ המסובסדות של משרד המדע. זאת שנה שנייה ברציפות שבזכות דאגתו ומעורבותו של אורן כהן ההיענות גדולה . זהו צעד משמעותי נוסף בקידום המדיניות של הנגשת המדע והטכנולוגיה לכל אזרחי ישראל"​

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות