דרמה הבוקר בעירייה בשרון: ראש העיר ובכרים נעצרו על ידי חוקרי להב 433 בחשד לקבלת שוחד. בעבר נעצרו ראשי עיר אחרים באותה עירייה

בשעות הבוקר נעצרו החשודים לחקירה באזהרה ועוכבו שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס וכן עבירות נוספות. בין העצורים נבחרי ועובדי ציבור בכירים ברשות מקומית. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ומתמקדת בתופעת השחיתות הציבורית.

בשעה זו, ראש העיר העצור נחקר במשרדי להב 433 בלוד, ואיתו נעצרו ראש לשכתו, הנהג וקבלן שהיה בעבר נבחר ציבור. כאמור, גם שני ראשי העיר הקודמים באותה עירייה נעצרו בעבר. הראשון שבהם ריצה עונש מאסר בפועל, ואילו התיק נגד השני נסגר.

על פי החשד, ראש העיר והבכירים פעלו לכאורה במסגרת תפקידם על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם, נערכו חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם. הם הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות