בין היום, ראשון בלילה לרביעי בלילה, לא יהיו רכבות בין כפ"ס לבני ברק

מרכבת ישראל נמסר כי מסלולי ההיסעים יעברו בצירי תנועה ראשיים, כגון כביש 5 וכביש 4, אשר מאופיינים בעומסי תנועה כבדים, בעיקר בשעות העומס, כך שלא ניתן להתחייב על זמני היציאה וההגעה של ההיסעים. אלה יעבדו בשיטת "מלא וסע". ברכבת ישראל מבקשים מציבור הנוסעים לבדוק חלופות תחבורתיות בדמות קווי אוטובוס סדירים אשר, כאמור, יתוגברו על ידי משרד התחבורה; וכמו כן להתאזר בסבלנות.
לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, בפייסבוק ובאפליקציה בנוסף, ממליצים ברכבת ישראל לפנות למוקד כל-קו של משרד התחבורה, במספר *8787.
"רכבת השרון" הינה חלק מפרויקט 531 המוגדר כפרויקט לאומי וכולל את כביש 531 ומסילות השרון שאורכן 33 ק"מ וחלק ניכר מהן בתצורת סלאבטראק (לוחות בטון), לצד שתי תחנות נוסעים חדשות הנהנות מנגישות רבה לצירי תנועה מרכזיים: רעננה-דרום, בעומק של 14 מטרים מתחת לאדמה, ורעננה-מערב הממוקמת מתחת לכביש 531, בין רעננה להרצליה, וכוללת גשר הולכי רגל בין אולם הנוסעים לרציפים. בין שתי התחנות החדשות נחצבה מנהרה באורך של 1.8 ק"מ.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות