שירות חדש למשפחות מיוחדות בכפר סבא

היחידה לשירותים קהילתיים לאנשים עם מוגבלויות, שמפעילה את הבית החדש למשפחות מיוחדות, פועלת לאורך השנה במסגרת המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות באגף שירותים חברתיים וקהילתיים, ומפתחת מכלול שירותים ייחודיים לאנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם. שירות חדש זה מהווה תוספת לכלל השירותים הניתנים לילדים עם מוגבלויות ולבני משפחותיהם, ביניהם: מנהיגות הורים, חונכות לילדים עם מוגבלות, קבוצת קולנוע לאחים, קבוצות חברתיות ופעילויות פנאי וחוגים נוספים.

צביקה צרפתי, ראש העירייה, ציין, "עיריית כפר סבא פועלת רבות למען תושבי העיר עם מוגבלויות ובני משפחותיהם, והקימה יחידה במיוחד לכך. במסגרת זו הקמנו את הבית למשפחות מיוחדות ואנו מקיימים מגוון רחב של פעילויות, הרצאות, חוגים, קבוצות תמיכה לאנשים ולילדים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם. אני מברך על השירות החדש והחשוב".

חדוה רון אבידן, מנהלת שי"ל כפר סבא, הוסיפה: "השירות החדש נועד לסייע למשפחות המיוחדות בכלל המידע הרלוונטי אליהם על מנת שיוכלו למצות את הזכויות המגיעות להם. בקורס לקחו חלק גם הורים לילדים עם מוגבלויות שסיפרו איך שירות חשוב מעין זה היה מסייע להם בתחילת הדרך. אני מזמינה את התושבים הזקוקים לכך להגיע למשרדינו ולבית למשפחות מיוחדות לקבלת השירות".

הבית למשפחות מיוחדות, רחוב אלקלעי 1, כפר סבא. השירות יינתן ביום ראשון בין השעות 11:00-9:00 בתיאום מראש בטלפון 09-8643088.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות