נדחתה עתירת עיריית כפר סבא למניעת כריתת עצי יער אוסישקין לטובת מחלף סוקולוב. מסתבר: העירייה הסכימה קודם לכריתה

לפי הפסיקה, נתיבי ישראל הוכיחו כי מהיער עצמו יכרתו לא 170 עצים כפי שטענה העירייה, אלא "רק" 30 עצים ושאר 140 העצים שיכרתו הם מחוץ לגבולות יער אוסישקין עצמו ולכן בכך אין סכנה לקיומו של היער.

השופט מציין עוד: "כל עיכוב ביישום התכנית יגרום לכך שתנועה ארצית שאמורה להגיע דרך כביש 531 אל כביש 4 צפונה, וכביש 402 דרומה וצפונה, תמשיך לעשות שימוש ברחובות העירוניים של כפר סבא והוד השרון, אשר אינם מסוגלים להכיל אותה"

 

יובל לוי. מציג רשימה מגוונת, ניסיון לצד צעירים עם עשייה גדולה

בוועד טיילת הטייסים, קיבלו את הבשורה בביקורת ואמר: "נמשיך לסבול מתחלואי העבר שאושרו לפני שלוש שנים על ידי כל מי שהיה בתפקיד ראש העיר, מהנדסת העיר, מחזיק תיק התחבורה ואחרים שנתנו ידם לתוכנית הזאת".

המועמד לראשות העיר, עו"ד יובל לוי, אמר בתגובה לפסיקה: "החלטת בית המשפט עושה עוול למאבק על שימור היער ההיסטורי. אני מכבד את ההחלטה של בית המשפט הנכבד, אך עם זאת אבחן דרכים ציבוריות לעצור את כריתת עצי היער. יש חלופה נכונה יותר במקום הכריתה ולחץ ציבורי יגרום לגורמים הרלוונטים לבחור בפתרון החכם והצודק. כן ידע כל קורא, שכראש עיר לא אאפשר בניית קניון במקום. כן אשתול אקליפטוסים במקום".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות