האם ראש עיריית רעננה בעד דיאלוג עם התושב?

בפוסט שהעלה אופיר בפורום תושבים רעננה החל דיון סוער שבו כתבו לו כך:

גיא: חרטטן! תכתוב לו הודעה יענה לך במהירות שיא ביחס לכל ראש עיר במדינה אבל אני לא אבלבל אותך עם עובדות.

חן: בתפקידו כראש עיר הוא צודק. תנסה להעלות פוסט אצל רון חולדאי, מי שידוע שדוגל בתיקשורת עם התושב. אף ראש עיר שפוי לא יפתח את הפייס שלו להעלאת פוסטים כי יהיו מאות ביום, כל תלונה, כל רעיון וגם כל שבח, לא סביר. הוא לא חסם שתשלח לו הודעה בפרטי, זה מספיק לכל דיאלוג. יש לו מייל גלוי, שלח לו כל מה שתרצה. או שתשים פוסט בפייס של העירייה. הפייס של איתן זה קיר פרטי, לא קיר של ראש עיר. תבקש פייס עירוני להצפת נושאים של תושבים, זה לגיטימי. לאיתן מותר שיהיה פייס פרטי או אם ירצה, בלי פייס בכלל ואז לא תהיה לך סיבה לטענה בכלל.

וגיא ענה: אז מה אם רון חולדאי לא מעוניין לנהל דיאלוג עם התושב. זכותו. גם זכותו של איתן לא לנהל דיאלוג עם התושב. אבל שלא יכתוב שהוא בעד דיאלוג. הצד הטכני פתיר. איתן עצמו לא חייב לשבת ולענות בפייסבוק. האופציה של מסר פרטי תמיד פתוחה. אבל יש גם משקל לפומביות. מה שמוביל אותי לבעיה אחרת של גינזבורג והיא – השקיפות.

עוד הוסיפו על כך חברים בתגובות לדיון:

יעוז: במקרה הזה ואני מדבר רק עקרונית, אין מה לשים פוסט על קיר העירייה, כיוון שלעירייה אסור להגיב על תוכניות עתידיות של מועמד ואסור בכלל להזכיר על הדף את ראש הראשות. ושוב אני מדבר עקרונית. אם לתושב העיר יש שאלות לאחד המועמדים, המקום היחיד בפייסבוק הוא הדף הפרטי שלו, ממנו הוא מנהל את קמפיין הבחירות שלו. מכאן זו החלטה שלו אם לענות, שמישהו אחר יענה, לענות בפרטי, להתקשר או להתעלם. ושוב, הדברים לא נוגעים לאיתן, אלא כתשובה כללית לכל מי שיש לו שאלה לראש ראשות בתקופת בחירות.

איתי:פייסבוק יכול גם לשמש כפלטפורמה שתפגע בו. במיוחד בשנת בחירות שבה יש אנשים עם אינטרסים אישיים מנוגדים. קשר עם התושבים יכול להתבצע בצורה יותר נכונה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות