"לגדוע את הרעיון כשהוא קטן". עידן למדן על רצונו של איציק רוכברגר להתמודד שוב על ראשות העיר

ביום ראשון, יומיים לאחר פרסום ההכרזה של רוכברגר, יצא עו״ד עידן למדן, יו״ר סיעת מרצ במועצת העיר וסגן וממלא מקום ראש עיריית רמת השרון, בפוסט חריף כנגד רוכרברגר וההכרזה שלו כשהוא מבקש מכל חברי מועצת העיר להצטרף אליו ולהביע עמדה כנגד חזרתו של רוכברגר לפוליטיקה בעיר. כך כתב למדן:

את הרעיון הזה חייבים לגדוע עוד כשהוא קטן. איציק רוכברגר "נעתר לפניות הרבות אליו", ועדכן כי החליט לשוב ולרוץ לראשות העיר בבחירות הקרובות, שיתקיימו בעוד חודשים ספורים. כאילו לא הורשע רק לפני כ- 3 שנים בלבד במרמה, הפרת אמונים, זיוף ורישום כוזב במסמכי תאגיד ועוד קודם לכן הודח ע"י בג"ץ מתפקידו; כאילו לא ריצה בגין ההרשעה שישה חודשי עבודות שירות; כאילו לא הוטל עליו קלון לשבע שנים; כאילו חוק, סדר, נורמות, זהירות יתירה בכספי ציבור והכרעת בית משפט הם כולם בגדר המלצה לא מחייבת. רוכברגר בונה על פרשנות משפטית יצירתית במיוחד, חרף הקלון החד משמעי שהוטל עליו. נחיה ונראה האם ועדת הבחירות תגלה את אותה גמישות מחשבתית מופלגת, אבל אם זה יקרה, אני מתחייב כאן ועכשיו לעתור נגד כל החלטה להכשיר מועמדות של אדם שהורשע בקבלת תגמולים שלא כדין (מקרן ההשתלמות של עובדי הרשויות המקומיות) במקביל לשכר שקיבל בתוקף תפקידו כראש עירייה, ונחוש משום מה לחזור לאותו תפקיד ולאותו מעמד כאילו כלום. בינתיים, עד שזה יקרה, אם זה יקרה, אני מצפה מכל עמיתיי במועצת העיר, ומכל מי שמתיימר להיבחר אליה בפעם הבאה, להצטרף אליי ולהביע עמדה חד משמעית נגד קמפיין רוכברגר 2018. זה לא זמן למחבואים, דום שתיקה וישיבה חזק חזק על הגדר עד שיתברר לאיפה נושבת הרוח ואיזו עמדה משתלם פוליטית להביע. זה זמן לאמירה עקרונית בלתי מתפשרת למען טוהר המידות בעיר של כולנו; זמן להגיד לרוכברגר בלי מורא, "לא, זו לא החצר הפרטית שלך, עברו הימים שיכולת לעשות כאן ככל העולה על רוחך".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות