12 שנות מאסר לשופט הכדורעף, ברק נגר, שניסה לרצוח את עמיתו גל סדבון ולבתר את גופתו. קודם רצח באכזריות בעלי חיים

בשלב זה, פרס הנאשם על רצפת הדירה שקיות אשפה והפשיט את המתלונן. המתלונן הקיץ לסירוגין משנתו והבחין במעשי הנאשם, אולם לא היה בכוחו להתנגד למעשים. הנאשם קשר את רגלי המתלונן בחבל, אחז בסכין יפנית והתיישב על בטנו של המתלונן. אז התעורר המתלונן משנתו ושאל את הנאשם לפשר מעשיו. בתגובה, השליך הנאשם את הסכין אל מעבר למיטה ואמר למתלונן כי הוא רוצה לנשקו, אך המתלונן סירב. סמוך לאחר מכן, נרדם המתלונן שוב, ואז דקר אותו הנאשם באמצעות הסכין היפנית וחנק אותו. בשלב זה, התעורר המתלונן ונאבק בנאשם, שחנק את המתלונן, חבט את ראשו ברצפה והלם בפניו באגרופו.

בהמשך המאבק, הצליח המתלונן לפתוח את דלת הכניסה לדירה, אולם הנאשם מנע ממנו לצאת, משך אותו פנימה וסגר את הדלת. המתלונן הצליח להלום בראשו של הנאשם ונמלט מהדירה בעודו עירום ומדמם. עוברי אורח הזמינו למקום כוחות הצלה. לאחר שהמתלונן נמלט מהדירה, ניגב הנאשם את כתמי הדם מהרצפה, שטף את ידיו, השליך את הטלפון הנייד ומפתחות הרכב של המתלונן לים ואת ארנקו של המתלונן לביוב.

לפני הפגיעה במתלונן ביצע הנאשם מספר פעולות הכנה: הצטייד בחבל, בתרופות הרגעה, כדורי שינה, מסור, שקיות אשפה, סכינים יפניות ומסקינטייפ. בנוסף, עת שהה הנאשם בדירת חברו בתל אביב ושמר על החתול של בעל הבית, דקר הנאשם את החתול באמצעות סכין מטבח במקלחת הדירה, הרגו, הניחו בשקית אשפה והשליכו לפח ציבורי. ב- 9.6.16 נסע הנאשם לשדרות כדי לאמץ גורת כלבים. הנאשם הביא את הגורה לדירה, קשר אותה באמצעות סרט הדבקה והרג אותה באמצעות סכין יפנית. לאחר מכן, הניח את גופת הגורה בשקית אשפה, אותה השליך בסמוך לנחל הירקון.

גל סדבון. הנאשם קשר את רגלי המתלונן בחבל, אחז בסכין יפנית והתיישב על בטנו. צילום: פייסבוק

בגזר הדין קבע בית המשפט כי: "העבירות בהן הורשע הנאשם, מחייבות ענישה מחמירה שיהא בה כדי להעביר מסר עונשי, נוקב וחד משמעי, לפיו כל הנוטל חלק בעבירות אלה ימצא עצמו מאחורי סורג ובריח, לתקופה ממושכת."

מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) נמסר כי: "הנאשם פעל במניפולטיביות וביצע את מעשיו תוך תכנון מוקדם מוקפד, תוך שהפגין קור רוח בעודו נוקט בפעולות שמטרתן לשלול את כושר ההתנגדות של המתלונן בניסיון להמיתו. כחלק מתכנון העבירות הנאשם אף המית באכזריות, תוך גרימת סבל, חתול וגורת כלבים. בית המשפט קבע כי הנאשם הבין ושלט במעשיו, ומשכך, לצד התחשבות בנסיבותיו האישיות, ובין היתר במחלה ממנה הוא סובל, גזר עליו עונש של מאסר בפועל המשקף את חומרת מעשיו".

 

צילומים: יוטיוב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות