שגריר שווייץ חנך את האנדרטה לזכר סטיבן קארגר בכפ"ס

מסלול הכושר מושתת על הידע המעודכן ביותר במדעי הספורט ובקידום הבריאות. יש בו חמש עשרה תחנות אימון, המציעות ארבעים ושלושה תרגילי כושר שונים, והן פזורות במסלול מעגלי שאורכו שני קילומטרים וחצי. התרגילים מתאימים הן למקצוענים והן לחובבי ספורט בכל הרמות. המכשירים מתקנים בגבהים שונים ולכן מתאימים גם לאימון של ילדים ונוער או לאנשים עם מוגבלויות.

תכנית האימונים שהמסלול מציע מאוזנת ומקיפה, ויש בה דגש על סיבולת, גמישות וכוח. כל תחנת פעילות מלווה בשלט הסבר מפורט על אופן השימוש המיטבי במתקן על מנת להגביר את האפקטיביות של התרגיל. הפרקור הוכשר על גבי מצע רך ומיוחד על מנת לשמור על בריאות הגוף בזמן הריצה ולא לגרום לנזקים גופניים מיותרים.

צביקה צרפתי, ראש העיר, "העיר כפר סבא מציבה את נושא הספורט בחוד החנית של העשייה העירוני, ומקדישה מאות מיליוני שקלים מתקציבה למערך הספורט. בימים אלה אנו שוקדים על הקמתם של מתקני ספורט חדשים, ובשדרוגם של הקיימים. אנו מודים לתרומתם הנדיבה של משפחת קארגר היקרה שבזכותם הוקם מסלול הכושר הייחודי אשר מוקדש לזכרו של סטיבן קארגר ז"ל שהספורט וגם ישראל היו קרובים מאוד ללבו".

 

תמונה: זאן דניאל רוך, צביקה צרפתי- גדעון רוט ונציג משפחת פארקר. צילום: עיריית כפ"ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות