הרצאות מיוחדות להורים איך לתת חוסן למתבגרים

הכנס השני עסק בהצגת תכנית החוסן במערכת החינוך, ובה לקחו חלק גורמים מקצועיים רבים, ביניהם: מנהלת המחוז- עמליה חיימוביץ, מפקחת על הייעוץ ומובילת תכנית "חוסן חינוך" כפר סבא- ורד גבאי, מנהלת שפ"י- חנה שדמי ומנהלת היחידה למצבי לחץ ומשבר- ד"ר יוכי סימן טוב. במהלך הכנס התקיים גם פאנל "קולות מן השטח" עם צוותי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים. כמו כן, הצוותים המקצועיים ענו על שאלות המשתתפים. ד"ר יוכי סימן טוב ציינה כי כפר-סבא היא עיר מודל ברמה הארצית  בהובלת התכנית הלאומית למניעת אובדנות בשותפות עירונית רחבה  והטמעת תכנית 'חוסן חינוך' ברתימת המערכת כולה.

יש לציין כי התוכנית "חוסן חינוך" מעוברת כיום למעלה מ-40 רשויות ברחבי הארץ, מלווה במחקר שהוכיח את תרומתה המשמעותית ביכולת התמודדות הילדים והנוער במצבי משבר. מטרת התוכנית היא ללמד את התלמידים איך להתמודד עם מצבי לחץ תוך שהיא מתאימה לספקטרום רחב של התמודדויות כמו: לחצים יומיומיים ואירועים טראומתיים קיצוניים.

שרון ג'ורג'י, מנהלת המחלקה לקידום הבריאות ולחוסן עירוני, "כנס ההורים היה צעד משמעותי נוסף בהרחבת שומרי הסף וחיזוק המבוגרים המשמעותיים ביותר לילדנו-אנחנו ההורים. הרצון שלנו כהורים הוא לתת את התשתית הטובה ביותר לילדנו, להתמודד עם אתגרי החיים. לתת להם את הכוחות והכלים לצמוח מאתגרים אלה, בדרכם לממש את עצמם ולחוות חיים מלאים. הכנס המחוזי שקיימנו הוכיח שוב לנו כעיר את החוסן העירוני שלנו- השותפויות עם כלל הגורמים: חינוך, בטחון ואכיפה, קהילה, רווחה ופנאי למען ילדנו. תודה לכל השותפים הנפלאים".

 

צילום: יפעת פאר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות