השבוע: "שבוע החינוך" הראשון של כפר סבא

שבוע החינוך בכפר סבא יפתח עם הצגה של טיוטת התכנית האסטרטגית לחינוך, עליה עומלים הגורמים המקצועיים במהלך השנה האחרונה. כמו כן, יתקיים האקתון טכנולוגי חינוכי לתלמידי התיכונים, ערב הוקרה למנהלים ולמנהיגות ההורים, הכנת פסיפס קהילתי משותף של סמל העיר וסמל המדינה במוזיאון כפר סבא, לתלמידים באהבה- סרט ופופקורן בעלות מוזלת בקניון אושילנד, סיור ערב למשפחות ביער קפלן, הפנינג למשפחות בחווה ללימודי סביבה וחקלאות, הרצאתה של אנאבלה שקד- בנושא סמכות הורית ופעילויות קהילתיות נוספות.

חשוב לציין כי יש להתעדכן ולקבל מידע נוסף על האירועים באתר העירוני, בעמוד הפייסבוק של העירייה ובאגף החינוך. כמו כן, ההשתתפות בפעילויות מותנית ברישום מראש.

צביקה צרפתי ראש העיר, "עיריית כפר סבא רואה בנושא החינוך את ספינת הדגל העירונית ולכן משקיעה משאבים רבים בכל הקשור לפיתוח תכניות לימודיות מגוונות, ביצירת אקלים מיטבי בבתי הספר ובשדרוג הכלים הן הטכנולוגיים והן בהכשרת צוותים חינוכיים איכותיים. שבוע החינוך הינו הזדמנות מצוינת להציג בפניה ציבור את התוכניות, ההישגים וכל את הצפוי בעתיד".

אורלי פרומן, מנהלת אגף החינוך, "השנה לראשונה בכפר סבא, החלטנו להאיר זרקור על מערכת החינוך שלנו למשך שבוע ימים. שבוע בו נחשוף את המערכת במיטבה, ויש הרבה טוב ומצוין בה! תלמידים ייהנו מפעילויות ייחודיות, ואנו נוקיר את המנהלים, הגננות וכל אנשי החינוך בעיר. גם להורים מיועדות הרצאות בנושאים הקרובים ללבם ומפעילות קהילתית למשפחות. נפתח את שבוע החינוך בהצגה של טיוטת התכנית האסטרטגית עליה אנו עומלים בשנה האחרונה בשיתוף תושבי העיר והנהגת ההורים. יש לנו מערכת חינוך נהדרת – בואו ליהנות ממנה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות