הזוכים בתחרות 2018: סטודנטים מהבינתחומי הרצליה

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "התחרות מעניקה לסטודנטים התנסות מעשית וטבילת אש ראשונה בעולם העסקים התחרותי. עבור לוריאל, תוכנית זו מהווה הזדמנות לזהות טלנטים וגיוסם לשירותיה של לוריאל ישראל. אני גאה בהם ומאחל להם הצלחה בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל"

הזוכים בתחרות- קבוצת הסטודנטים  DOT מהמרכז הבינתחומי הרצליה: דניאל אריסון-דורסמן (22) מת"א, תמר כהן-בן גל (25) מת"א, ואוריין בר (25) מגבעתיים, שהציגו חוויה צרכנית חדשה עבור הצרכנים: ביוטי בוקס – פלטפורמה ייחודית המציעה שירות חדש של חבילות יופי שונות לבחירה,  המותאמות באופן אישי לכל אחד ואחת לפי צרכיו. לדברי הזוכים: "הפלטפורמה החדשה, בדומה ל"נטפליקס", תעניק שירות חדש  בעולם המספרות".

לאחר הכרזת הזוכים בתחרות ע"י מנכ"ל לוריאל ישראל אלי שגיב, אמרה קבוצת הסטודנטים הזוכה"זהו כבוד גדול עבורנו וקרש קפיצה לעולם העסקים". לדבריהם: "אנו מודים ללוריאל ישראל על הפלטפורמה הייחודית, המתקיימת מידי שנה ומעודדת סטודנטים לחשיבה ויצירתיות מחוץ לקופסא".

הסטודנטים הזוכים יטוסו בחודש מאי הקרוב לייצג את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית בפריז ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות שונות מהעולם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות