עושים גלים בחדרה- אירוע השקת בריכת הגלישה הראשונה בישראל!

עולם חדש במול החוף וילאג'. מעל 100 חנויות ומותגים מובילים בשדרת האופנה.מתחם מסעדות ובילוי לילי, הפתוח גם לאחר סגירת שדירת החנויות, בריכת גלישה ראשונה מסוגה בארץ בה תוכלו ללמוד לגלוש, כמו שתמיד רציתם… מתחם משחקים חינמי לילדים מקורה ומוצל בכל ימות השנה. מזרקה מרהיבה מוארת בתאורת לד צבעונית, משלבת מופעי מים מוזיקליים הכוללים טכנולוגיה ואפקטים חדשניים, הגורמים לנתזים להגיע לגבהים אדירים. 1600 חניות עיליות ותת קרקעיות, תחנת תדלוק ושטיפת רכבים, נגישות ישירה מכביש החוף ומעבר המחבר ישירות את קומת המסחר לתחנת הרכבת ומרכז התחבורה החדשים.

מול החוף וילג' מזמין אתכם לחוויה שלא נראתה כמותה בישראל! ספורט הגלישה מגיע לבריכה, בריכת גלים מדהימה מבית CITYWAVE המאפשרת חווית גלישה לכל אחד, בכל מקום, אפילו הרחק מהים . קחו את הגלשן בהפסקת הצהרים, תיהנו משיעור גלישה לאחר יום מפרך במשרד, או בלו בסוף השבוע גם אם אין גלים בים ומזג האוויר אפור.

רח' שכטמן 10 חדרה, כניסה ישירה מכביש החוף, כביש 2 מצפון לדרום.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות