אבל כבד במושב חרות עם היוודע הידיעה כי אגם לוי בין הנספים באסון בערבה. "ילדה אהובה ועם המון חלומות"

אחת החברות סיפרה: "היא הייתה אדם מדהים, עם שמחת חיים, והמון חלומות. אי אפשר לתפוס שהיא לא תהיה איתנו בבית הספר".

רבים מבני הנוער – חבריה של אגם, ישבו ובכו בשקט בבית הנוער, כשהם מלווים על ידי עובדים סוציאליים של המועצה.

"כולנו בלב שבור, מתקשים לעכל את הבשורה הקשה שאגם נספתה", אמר מזכיר המושב מיכה זוהר, "הכאב הוא גדול. בלתי נתפס. מדובר במשפחה אהובה ומדהימה ועתה עלינו לחזק אותה בשעה הקשה".

אגם הותירה אחריה הורים שירי ושי ושני אחים- אופק ושקד.

 

המראות הקשים אתמול עם היוודע גודל האסון בערבה. צילום: זק"א

החובשים בשטח: "מראות קשים"

 

 

חובש בכיר במד"א אלדד צרפתי שהגיע מהראשונים למקום עם אמבולנס שטח (4X4) סיפר: "יצאתי מנקודת ההזנקה של מד"א בספיר שבערבה וחברתי ליחידת חילוץ ערבה ולמשטרה סמוך לכניסה לנחל צפית. הדיווחים הראשונים שקיבלנו הוא שיש מספר פצועים ונעדרים בנחל עצמו. לאחר מספר דקות הגיעו מסוקים של יחידת 669 של חיל האוויר והעבירו אלינו 2 פצועים במצב קל עד בינוני. כעבור דקות נשלחתי עם האמבולנס לשטח לנקודה הגבוהה לשם חילצו את עצמם חלק מהמטיילים, בדקנו אותם, היו שם כ- 13 בני נוער, הם לא נפגעו ולא נזקקו לפינוי. משם הם הועברו לנקודה שבה ריכזו את כולם".

פאראמדיק מד"א ניר יפת שהיה בנקודה אליה פונו הנפגעים קשה: "הייתי עם חולה בניידת טיפול נמרץ בדרך מאילת לסורוקה, קיבלתי מהמוקד קריאה על האירוע כשהייתי כ-3 ק"מ מהמקום. המשכתי במהירות לכיוון ועצרתי במקום האירוע, העברתי למסוק של חיל האוויר שנחת בסמוך את החולה שהיה אצלי בניידת טיפול נמרץ והתפניתי לטפל באירוע. עליתי עם הניידת טיפול נמרץ למקום גבוה בשטח לשם החלו המסוקים של יחידת 669 לפנות את הנפגעים הקשים לאחר שחילצו אותם מתוך הנחל.

המראה היה קשה מאוד. ביצענו במקום מיון ראשוני כשהנפגעים שהגיעו אלינו היו מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבלו מחבלות ומסימני טביעה. בסיוע כוח רפואה של צה"ל ביצענו בדיקות רפואיות ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם של צעיר אחד ושמונה צעירות. התחושה קשה מאוד, הייתה לנו תקווה שיחלצו אלינו נפגעים שניתן להצילם אך לצערנו נותרנו חסרי אונים, הנפגעים שהגיעו אלינו היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות