מהפכה בעולם האפייה: תחליפי חמאה על בסיס שמן קוקוס

נטורינה קומפוזיציה, צילום יחצ שמרית

סדרת נטורינה כוללת בשלב זה שני מוצרים חדשים וייחודיים: הראשון על בסיס שמן קוקוס והשני על בסיס שמן זית. שני המוצרים בעלי טעם ניטרלי ומרקם חלק, שאינם ניכרים באפייה.

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס – שמן הקוקוס נחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות (שרשרת .(MCT חומצות אלה אינן נזקקות לאנזימים מהכבד לפירוקן – והן נספגות ישירות דרך הווריד הראשי של הכבד, מתחמצנות במהירות יוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן.

נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית – סגולותיו הבריאותיות של שמן זית ידועות היטב, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9) שהיא חומצה חד בלתי רוויה, שנתונה פחות לתהליך החמצון. חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.

סדרת נטורינה נהנית מיתרונות רבים. היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, מגיעה בטעם ניטרלי וללא טעם הקוקוס או הזית, המתאימה למגוון רב של אפיית פרווה וטבעונית

נטורינה מגיעה באריזה במשקל 200 גרם וניתן להשיגה במגוון רשתות השיווק,

*המלצות שימוש: יש להביא את המוצר לטמפרטורת החדר (להוציא כחצי שעה לפני השימוש)

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות