צפו: תאונה קטלנית במחלף מורשה. הרוג אחד, ועוד שישה פצועים כתוצאה מרכב שהתהפך ונפל לתעלה בצד הכביש. הצעירים חזרו מציון הרשב"י במירון

במקום נמצא הרכב כשהוא הפוך לגמרי על צידו וכל חלקו הקדמי מרוסק לחלוטין. מחוץ לרכב היו מוטלים כמה מנוסעיו וחלק אחר חולץ על ידי לוחמי האש מהרכב.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 30, שהיה מוטל בזירה מחוץ לרכב.

כמו כן, טופלו ופונו לבתי החולים עוד שישה פצועים מהרכב, בהם: 1 במצב קשה כבן 20 עם חבלת ראש לבית החולים תל השומר, 2 בינוני, מהם: גבר כבן 25 עם חבלות בראש ובגפיים לבית חולים תל השומר וצעיר כבן 18 עם חבלת ראש לבית החולים בלינסון ו- 3 קל, מהם: 2 לבית החולים בלינסון ונער כבן 14 לבית החולים שניידר.

חובש בכיר במד"א עיזאת אל טורי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב שבו נסעו 7 נוסעים היה מעוך בתעלה של נתיב ההשתלבות של כביש 5, מעבר לגדר ההפרדה. במרחק של עשרות מטרים ממנו בתעלת כביש 4 שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח. 3 פצועים במצב קשה ובינוני שכבו על אי התנועה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים והם פונו במהירות לבית חולים תוך כדי טיפול רפואי יחד עם 3 פצועים קל שהתהלכו במקום".

עוזי ברק, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים בזירת התאונה. מחוץ לרכב היה צעיר ללא רוח חיים ולמרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה. על פי הדיווח מדובר בצעירים שחזרו מציון הרשב"י במירון".

 

סרטון: צילום- איחוד הצלה

תמונות: דוברות כיבוי מרכז ודוברות מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות