רוצים לעצב מחדש את הסלון? לרענן, לחדש מבלי להשקיע הון? קבלו 10 טיפים חשובים

קבלו 10 טיפיםאל תקחו את סידור הרהיטים ושאר האביזרים כמובן מאליו, שנו את הפיזור של הפריטים בחלל. צילום: אילוסטרציה

4. בחרו אלמנט אחד מרכזי: רהיט, קיר, מחיצה או כל דבר אחר, שיהווה מוקד בחלל והשקיעו בו את התקציב הגבוה יותר. נקודת פוקוס ברורה בחלל עוזרת למקד את העין ומובילה לתוצאה אסתטית ויוקרתית, שמאחדת סביבה את עיצוב החלל כולו.
5. שדרוג פריטי הטקסטיל: כריות, וילונות, ריפוד הספות ותוספת של פריטי טקסטיל חדשים, ירעננו כל סלון עייף ומיושן. ההשקעה בפריטים כאלו היא כמובן קטנה הרבה יותר מהחלפת הריהוט או הריצוף, והתוצאה תחדש בקלות את מראה החדר כולו.
6. לא חייבים לזרוק: החלפת הספות והכורסאות בסלון כרוכה בהשקעה כספית גבוהה, אך ניתן בעזרת טיפה יצירתיות להשיג מראה חדש ומקורי – המגמה היום היא לשבור את מראה הסטים, ולבחור בפריטים שמחמיאים זה לזה אך אינם זהים. בדקו האם ניתן לרפד לפחות חלק מהספות הקיימות מחדש ולהתאים להן בדי ריפוד חדשים. כך תוכלו לשחק עם הבדים ולהתאים בין ספות ישנות, לבין ספות מחודשות או חדשות.
7. שלבו פריטים קיימים בעיצוב החדש: שיפוץ מוצלח לא חייב לכלול החלפת כל הפריטים הקיימים. התבוננו בפריטים הקיימים אצלכם בבית וחשבו מה מתוכם יכול להמשיך לשרת אתכם הלאה, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינה פונקציונאלית. הפריטים שאתם בוחרים לשמור יכולים להשתלב בעיצוב החדש ולהשתדרג בעזרת צבע, טפט, מדבקות ושימוש חדש ומרענן.

שינוי הוילונות מוסיף הרבה. צילום: אילוסטרציה

8. השקיעו בגופי התאורה: בסלון אנו ממקמים תאורה רבה, בחלקה פונקציונלית ובחלקה לצרכי אווירה. חשוב להשקיע בגופי התאורה, הנותנים את הטאץ' הסופי להשלמת האווירה שאנו רוצים ליצור בחלל. קיימים בשוק גופי תאורה מיוחדים בסגנונות שונים ובטווחי מחירים מגוונים, שיעזרו לכם לשדרג כל חדר מבלי להשקיע סכומי כסף גבוהים מדי.
9. חידוש בעזרת צבע: המשמעות של שינוי צבע בחלל יכולה להיות גבוהה הרבה יותר מהחלפה של פריט ריהוט יקר. בחירה בפלטת צבעים חדשה בחדר תקנה תחושה מחודשת בהשקעה מינימאלית. צביעה מחדש של אלמנטים שונים בחלל כמו הקירות והריהוט והשלמתם עם פריטי טקסטיל ודקורציה, תחדש את המראה של החדר כולו.
10. אל תזניחו את הפרטים הקטנים: גם אם תשקיעו סכומים גבוהים על ריהוט, ריצוף וטקסטיל יוקרתי, אל תשכחו את הפינישים הקטנים, אחרת לא תהיו מרוצים מהשיפוץ ותקבלו תחושת החמצה על בזבוז סכומים מיותרים. הטאצ'ים הסופיים כוללים תמונות, חפצי נוי, עציצים ופריטי טקסטיל, הם שנותנים את האופי והייחודיות לחלל, לכן רצוי לכלול אותם בתקציב ולא להזניח אותם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות