מה הסיכוי ששתי תאומות זהות ילדו באופן מקרי באותו יום, באותו בית חולים? זה קרה באיכילוב לקרן וענבל. "בזמן שבאתי לתמוך בלידת אחותי, ירדו לי המים"

״בערב החג בקשה ענבל להצטלם איתי, תמונה אחרונה לפני הלידה. הניתוח שלה היה מתוכנן ליום רביעי הקרוב", מספרת קרן, "תוך כדי צילום ענבל אמרה לי שהיא מרגישה שהיא צריכה לנסוע לבית החולים".

ואכן, תוך כמה שעות ענבל ילדה תאומות זהות בניתוח קיסרי. "לא חשבתי שגם אני אלד באותו יום. הגעתי יחד עם אמא לתמוך בענבל אחרי הניתוח ובחניה ירדו המים. מצאנו את עצמנו במיון בדרך לחדר לידה. הספקתי להגיד לענבל שלום בהתאוששות ולפנות בוקר נולד בני השלישי. אמא שלי כל כך התרגשה. שלושה נכדים באותו יום זו בהחלט מתנה מדהימה לחג, עבורה ועבור כולנו!", מספרת קרן בהתרגשות.
"היה לנו צוות מיילדות, אחיות ורופאים מקצועיים, אנושיים, נעימים ומכילים. הייתה לנו חווית לידה מדהימה".

הצוות החליט לאפשר לאחיות התאומות לחוות עד הסוף את האירוע הכפול והמשולש יחד, והם דאגו לשכן אותן באותו חדר במחלקת יולדות: "תודה רבה שאפשרתם לנו לחלוק חדר יחד במחלקת יולדות ב", מסכמת קרן בחיוך.

 

בתמונה: התאומות קרן אוגלבו וענבל בן יוסף. "איזו שמחה לאמא שלי שבאותו יום נולדו לה 3 נכדים". צילום: דוברות איכילוב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות