עו"ד יובל לוי הכריז על התמודדותו לראשות העיר כפ"ס. בתוכנית: הרבה יותר השקעה בחינוך, יותר איכות סביבה, פחות פקקים ודיור לדור הצעיר

אתמול עם הצגת מועמדותו הרשמית לראשות העיר כפר סבא, ציין לוי: "כשנוכחתי לדעת לפני כעשור, שיש ליקויים קשים במערכת החינוך העירונית החלטתי לשנות, ליצור ולהשפיע ואכן הצלחתי בתקופה קצרה להביא לשינוי משמעותי. תוך כדי התהליך גיליתי כי מוקדי ההזנחה בעירנו רבים מאוד והניהול כושל ואינטרסנטי.

זמן קצר לאחר היכנסי לחיים הציבוריים הפכתי להיות נושא דברם של אלפים רבים מתושבי העיר אשר קצו בניהול הכושל והלא תקין וחוקי של עירנו ומצאו בי ובחברי סיעת תפו"ח את המגן והלוחם עבורם ועבור העיר".

לוי, הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעל תואר ראשון במשפטים. לוי הוא בעל חברה המתמחה בפיתוח עסקי ובשיקום חברות ישראליות ובינלאומיות העוסקות בתעשייה ובפיתוח כלכלי ואזורי ובמודרניזציה של אזורי חקלאות  בארץ ובחו"ל. כל זאת מאפשר ללוי להיות מועמד שלא תלוי כלל בתרומות אחרים. הוא מה שנקרא "מביא את הכסף מהבית". לכן לוי מציין: "אני לא תלוי באינטרסים של תורמים עלומים ולא חייב לאף גורם. אני תמיד דגלתי בשקיפות מלאה, כך עשיתי וכך אני עושה ואעשה".

יובל לוי: "כולכם יודעים כי מה שחסר לעיר הזו זה מנהל מצליח ונמרץ אשר יוכל להנהיג ולהוביל אותה בתבונה". צילום: מטה לוי

תושבי השכונות יחזרו לזקוף את ראשם

 

 

לוי פנה אתמול לתושבים ולפעילים שהגיעו להכרזתו לראשות העיר ואמר: "בשיחות הרבות שאני מקיים אתכם, חברי תושבי העיר, אתם מלינים על הרוח הרעה העוברת על עירנו ואני לא מתכוון כאן לשחיתות הציבורית שגם היא בעיה קשה ונוראה אלא לצפיפות  הבלתי אפשרית, על הבנייה ללא תכנון שהובילה לפקקי ענק בכל רחבי העיר ובעיקר ביציאות ובכניסות אליה ולבעיות החנייה המפריעות לכולנו.

תושבי כפר סבא צריכים להחליט איזו עיר הם רוצים שתהיה להם. האם כפר סבא תהפוך להיות לכרך סואן ורועש כמו חלק מערי המרכז, מהלך אותו מובילים חלק מהמועמדים, או עיר שלווה עם איכות חיים ואיכויות רבות נוספות".

לוי הצהיר על תכניתו ותכנית סיעת תפו"ח ברגע שיבחר להוביל את העיר כראש העיר כפר סבא: "כולכם יודעים כי מה שחסר לעיר הזו זה מנהל מצליח ונמרץ אשר יוכל להנהיג ולהוביל אותה בתבונה, ביושר אישי וללא אינטרסים זרים אל חוף המבטחים הראוי לה.

השנים הקרובות, תחת הנהגתי ,יהיו שנים של פריחה לעירנו. אני אדאג לטפח את העיר בכל עבריה, להצעיד את החינוך למצוינות, לשמור על ניקיון העיר, אדאג לחיי תרבות עשירים ולאיכות חיים המגיעה לכל תושב באשר הוא".

לוי פנה גם לתושבי שכונות העיר ואמר: "תושבי חלק נכבד מהשכונות אשר הרגישו ובצדק כי הם הפכו להיות לילד החורג של העיר יוכלו, תחת הנהגתי, לזקוף את ראשם ולדעת כי אני הולך לדאוג להם בנושאי הדיור והתשתיות השכונתיות".

וסיכם: "אני עומד כאן מולכם, ומכריז בגאווה ובביטחון רב על מועמדותי לראשות העיר כפר סבא. אני בטוח שהציבור הנהדר ישים בי את מבטחו ויבחר אותי לעמוד בראשות העיר הנהדרת שלנו".

 

תמונות: באדיבות מטה יובל לוי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות