מה קרה לזוג צעיר מאנגליה שהגיע לרחבת הריקודים בחתונה שלהם לריקוד הראשון, ובמקום לרקוד הצעירה החלה ללדת ברחבה?

דניאל והבעל הטרי קרל בעת טקס החתונה. לקוח מ"המירור"

הזוג הצעיר עלה על רחבת הריקודים, כדי לפצוח בריקוד הראשון שלהם כבעל ואישה ואז…כפי שמספרת דניאל: "התחלנו לרקוד ופתאום הרגשתי מין רטיבות לאורך רגליי, לא הבנתי בהתחלה מה זה, חשבתי שאני מזיעה מתוך התרגשות, אבל אז הזרם גבר והבנתי שיורדים לי המים ואני למעשה מתחילה בתהליך לידה. כנראה מההתרגשות הקדימה הלידה מהצפוי", מספרת דניאל נרגשת.

דניאל וקרל, חובקים את הבת ג'סמין שנולדה במהלך החתונה. צילום מ"המירור"

הקרובים הבחינו שדניאל מתחילה בתהליך לידה ברחבה, הם הזעיקו אמבולנס. אלא שהעובדה שקרל ואשתו היולדת מיהרו לבית החולים, לא עצרה מהארוחים להמשיך לרקוד, לאכול ולחגוג, כפי שהזוג מספר בחיוך: "הדי.ג'יי המשיך בשלו, כולם המשיכו לחגוג, בזמן שאנחנו הבאנו לעולם את הבת שלנו היפהפייה ג'סמין. אפילו את העוגה לא הספקנו לחתוך", הם אומרים קורנים מאושר כשהם אוחזים בבת שלהם.

גניאל מסכמת: "רגע אחד רקדתי עם בעלי הטרי ודקה אחר כך התחלתי ללדת את בתנו הבכורה. אבל זו מתנת החתונה הכי טובה שיכלנו לקבל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות