לכבוד "יום האישה": תכירו את הנשים המיוחדות, שמובילות את המרכז לבריאות השד ב"קפלן"

לדבריהן, עצם היותן נשים משרה נוחות רבה על מטופלות המגיעות לבירור לגבי מחלות השד מכיוון שיותר קל להן להיחשף בפני אשת מקצוע מאשר בפני איש מקצוע בתחום רפואת השד. "בסביבת עבודה נשית יש אנרגיות אחרות, מכילות וחופשיות יותר עבור אישה המגיעה בלחץ או חרדה לגבי מצבה הגופני וזקוקה לאוזן קשבת", מסבירה ד"ר אלוייס.

המרכז לבריאות השד בקפלן הינו בין המובילים כיום בישראל מבחינת המקצועיות של הצוות הרפואי והאמצעים הטכנולוגיים. הוא מהווה מרכז רב תחומי לאבחון מחלות שד ולמעקב אחרי נשים שחלו בסרטן שד. "במרכז ניתן שירות כוללני תחת קורת גג אחת ופועלות בו מומחיות ממגוון תחומים תוך תיאום מרבי בין כל נשות הצוות הרפואי המעורבות במכשור טכנולוגי מהמתקדמים בעולם. כך, למשל, הכנסנו לשימוש מכשיר חדשני ביותר בשם 'אינטרה בים' המאפשר מתן הקרנה אחת חד פעמית וממוקדת תוך כדי ניתוח לאזור הגידול לאחר הסרתו. הטיפול בשיטה זו חוסך סדרה ארוכה של הקרנות באחוזים מרשימים ביותר של 85 אחוז מהמטופלות ומצמצם משמעותית את תופעות הלוואי של הקרינה והגעה תכופה לבית החולים", אומרת ד"ר אלוייס. ישנם גם מספר רופאים כירורגיים אך המפגש איתם הוא בשלב מתקדם יותר.

ד"ר חנה צ'רניק, מנהלת שירות דימות השד בקפלן, מצטרפת לדעתה של ד"ר אלוייס. "השלב האבחוני הנו קריטי וחשוב ביותר ויכול להציל חיים ולכן חשוב מאוד שהמטופלת תרגיש בנוחיות מקסימאלית לתאר את הרגשתה במהלך הבדיקה", היא מסבירה. "אנחנו הצוות הנשי כאן כדי להעניק לה את האבחון המקצועי ביותר עם אמפטיה ורגישות יוצאי דופן ולאחר מכן במקרה הצורך טיפול כוללני האיכותי והאפקטיבי ביותר שרובו מובל ע"י צוות נשי".

הצוות הרפואי הנשי במרכז לבריאות השד בקפלן מבקש לאחל לכל הנשים באשר הן, חולות, בריאות, מחלימות, צעירות ומבוגרות – בריאות שלמה והמשיכו להיות כוח מוביל בכל תחומי העשייה.

 

בתמונה: נשות המכון לרפואת השד קפלן. צילום: אפרת שררה ביה"ח קפלן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות