מרגש: הומלס נתן לבחורה שנתקעה עם הרכב את 20 הדולר האחרונים שהיו לו, וקיבל בתמורה…דירה

מקלור הצעירה סיפרה בדף הפייסבוק שלה: "הלב שלי פעם בחוזקה, יצאתי מהרכב והתחלתי לצעוד בכדי למצוא תחנת דלק קרובה". אלא שאז, בלילה הקר נקרה בדרכה ג'וני בוביט ג'וניור, הומלס מזוקן שהבחין ברכב של מקלור ואמר לה שתחזור לרכב, תשב בתוכו ותנעל אותו, מאחר ולא בטוח בלילה. בוביט ג'וניור החל לצעוד לעבר תחנת הדלק הקרובה באזור, כשכעבור זמן מה הוא הגיע עם מיכל דלק ותדלק את רכבה של מקלור בדלק שרכב מ-20 הדולרים היחידים שהיו ברשותו.

מקלור סיפרה: "הודיתי לו, הוא הציל אותי אבל לא יכולתי להחזיר לו את הכסף, כי לא היה ברשותי כסף מזומן. למען האמת ג'וני לא ביקש ולו דולר, הוא רק דאג לי".

מקלור אמנם הגיעה ליעדה אצל חבריה בפילדלפיה, אבל היא לא נרגעה מהמחווה המרגשת שהגיש לה אותו הומלס.

הצעירה קייט מקלור וג'וני בוביט ג'וניור ההומלס. באה לבקר אותו במשך שבועות אחרי המקרה והביאה לו בגדים חמים. צילום: פייסבוק מקלור

מאותו לילה היא חזרה כמה פעמים לאזור בו שהה ג'וני בוביט ג'וניור ודאגה להביא לו מעיל, כובע, כפפות וגרביים מחממות ואף כסף מדי פעם.

אלא שמקלור לא הסתפקה בזאת ודרך הרשתות החברתיות העלתה את הסיפר שקרה לה עם בוביט ההומלס והיא ובן זוגה מארק דאמיקו פתחו גיוס המונים עבור ג'וני ההומלס.

מקלור סיפרה: "קיווינו לגייס משהו כמו 10 אלף דולר עבור ג'וני כדי שיהיה לו איפה להיות בלילות החורף הקרים". אלא שהם לא שיערו כמה הסיפור של ההומלס הנדיב ירגש רבים – וכך תוך חודש ימים הם גייסו 389 אלף דולרים עבורו!

מ-20 דולר, ג'וני חדל להיות הומלס. הכסף הופקד אצל נוטריון, לג'וני יש בית לגור בו והוא מקבל מהקרן הזאת קצבת מחייה. אלא שג'וני לא מפסיק להיות נדיב ווהוא ביקש את רקותה של מקלור לתרום חלק מהכסף לארגוני צדקה העוזרים להומלסים.

מי אמר שאין יותר סיפורי סינדרלה בעולם?

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות