למה הורים וילדים שהגיעו לחגיגות הפורים ב"שלולית" בנתניה יצאו כועסים ומאוכזבים וכינו זאת: "מסע כומתה מפרך"?

את החוויה תיארה אחת האימהות שהגיעה לבלות במקום עם שלושת ילדיה, כך כתבה ניצן בדף שלה בפייסבוק. כך כותבת ניצן:

"אין בי מילה מלבד ביזיון בכדי לתאר את חגיגות פורים בעיר נתניה היום.
המיקום השגוי, הרי החול שתושבי העיר נדרשו לעבור בכדי לעלות על הגשר שמוביל לשלולית אינם ראויים כלל למסלול הליכה לקשישים, לאמהות עם עגלות, ונכים. נאלצו לסגת בגלל אותה טרסת חול המובילה לגשר. מה עוד שגם בתוך המתחם המוגדר ״שלולית״ אין שום שילוט על מיקום הבמות, פינת הילד האובד, חפ״ק ועוד, כראוי וכנדרש באירוע ציבורי.  די בכך ואף לא טרחתם לבצע פיקוח על מחירי הקיוסק (היחיד שהיה בקרבת מקום) ושם רכשנו פחית קולה ב-10 שקל! במקום לתת לתושבי העיר יכולת לפתוח דוכנים במקום ובכך לייצר פרנסה לתושבי העיר ותחרותיות שתייעל את הרכישה לקונה. לא הייתה אף לא מוסיקה שמזכירה את פורים במדשאות, והאנשים שפשוט התיישבו מיואשים במדשאות (אלו ששרדו את מעבר הגשר) העלו חמתם ובצדק.

הגעתי לחגיגות פורים בעיר נתניה ממרכז הארץ יחד עם 3 ילדי והתחושה היחידה שליוותה אותנו בדרכנו החוצה – יחד עם רבים מתושבי עירך הייתה – 'היה עדיף לחסוך את כספי הציבור ומשלם המיסים מאשר לקבל תמורה כזו, שאין בה כלום מעבר לתעודת עניות וחוסר ראייה מרחבית ואי התחשבות'".

אחרים שהחנו בחניון האיצטדיון כפי שהוצע להם, מתוך הבטחה כי יהיו שאטלים שיקחו ויחזירו מהשלולית מצאו את עצמם נאלצים לקחת מונית, מאחר ושאטלים חזרה לא היו בנמצא לטענתם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות