הותר לפרסום: סרגיי פוגרבנוי מנתניה, הוא החשוד ברצח אמו הקשישה. לאחר זאת ניסה להתאבד מול השוטרים

השוטרים ניסו משך דקות ארוכות למנוע את קפיצתו של החשוד מהגג בדירת שכנתו ואף הצליחו בכך. בשל מצבו הנפשי והתנהגותו החריגה של החשוד באותה העת, הוא נלקח על ידי השוטרים לאשפוז בבית החולים פרדסיה.

בהמשך היום, סמוך לשעה 10:40 ביקשה משכירת הדירה לחשוד ואמו, להיכנס לדירה משום שלא ראתה את האם יוצאת מדירתה באותו היום, ורצתה לבדוק שהחשוד, שנעצר שעות ספורות קודם לכן  לא הותיר מכשירי חשמל פועלים בדירה. משנכנסה לדירה, הבחינה בגופתה של המנוחה, אמו של החשוד. בשל החשד שעלה כי החשוד מעורב ברצח אימו, הוא נעצר בגין רצח ע"י השוטרים בזמן אשפוזו בבית החולים פרדסיה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר כאמור, עם הסרת צו איסור הפרסום, בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות