הדרמה :האב דקר את האם, חטף את אביתר הקטן, רוצץ את ראשו ואז התאבד על פסי הרכבת

התלונה הגיעה לפתחם של שוטרי תחנת כפר סבא שהגיעו לבית המשפחה ברעננה, פרצו את הדלת. השוטרים מצאו בדירה את טלי, כשעל גופה פציעות קלות ולצידה ישבה בתה מנישואיה הראשונים בת שבע שנים. האם טלי ידעה לספר כי בשעות הבוקר המוקדמות של אותו יום, אילן גרושה ניהל ויכוח סוער עמה, במהלכו דקר אותה באורח קל ולקח את בנם אביתר בן השלוש ונמלט מהמקום.

בעקבות כך הכריזה המשטרה נוהל מרדף מלא והמשטרה דיברה עם חברים ובני משפחתו כדי לנסות ולראות אם הוא מסתתר במקום כלשהו. לפי המשטרה, המשפחה טענה כי אילן אוהב את בנו וכי הוא לא יעלה על דעתו לפגוע בו ולכן לא יצאה הודעה על החטיפה לציבור הרחב.

אתמול בבוקר העבירה המשטרה עדכון ופרטים של אילן גדסי למשטרת הגבולות בנתב"ג, במקביל נעשו מאמצים טכנולוגיים כמו איכון מכשיר הנייד של גדסי והעלאת מסוק לאוויר, בכדי לנסות ולאתר את מקום הימצאו. אך הנייד היה מכובה וגדסי לא נמצא.

 

זירת הרצח וההתאבדות בבית יהושע אמש. צילום: משטרת ישראל

אתמול, סמוך לשעה 19.50 הגיע הגילוי הקשה – במשטרה התקבל דיווח על רכבת שפגעה באדם באזור תחנת בית יהושע. שוטרי רכב סיור של תחנת שדות שהוזעקו למקום מצאו את גופתו של האב אילן, ולאחר מכן הבחינו ברכב שלו החונה במקום סמוך. הם התקרבו לרכב ושם גילו את גודל הזוועה כשברכב היה מוטל ללא רוח חיים אביתר בן השלוש, כשראשו מרוצץ. האב ככל הנראה רצח את בנו, עבר גדר וזרק את עצמו על הפסים כשהרכבת חלפה במקום והתאבד.

בעיריית רעננה סיפרו אתמול כי המשפחה לא הייתה ידועה לשירותי הרווחה.

שכנים וקרובים של המשפחה סיפרו על אבא שאהב מאוד את בנו והשקיע בו ועל משפחה נורמטיבית. האב אילן לא הותיר אחריו כל פתק או הסבר למעשיו אלו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות