השוטרים נדהמו: חברי "כנופיית הפורצים" לרכבים היו מספר ילדות בנות 13,14

בד בבד, בשבועות האחרונים פשטה תופעה בחיפה והקריות של פריצה לרכבים בעזרת ניפוץ שמשת הרכב על ידי חפץ כבד וגניבת תיקים מהרכבים ובהם ארנקים וכרטיסי אשראי.

שוטרי תחנת זבולון ניתחו מספר אירועי התפרצות לרכבים באזור חיפה והקריות וזיהו דפוס פעולה פלילי חוזר שכלל את ניפוץ שמשת הרכב באמצעות פטיש כבד, גניבת תיק וארנק עם כרטיסי אשראי, ולאחר מכן ניסיונות לבצע רכישות של ביגוד והנעלה בחנויות.

בתחילת השבוע נפרץ בשיטה זו רכב מסוג קאיה. ממנו נגנב ארנק, וזמן קצר לאחר מכן בוצעה באמצעות כרטיס האשראי שנגנב מהרכב רכישה בחנות נעליים.

השוטרים התחקו אחר ציר הזמן מהפריצה רכב ועד לניסיון הרכישה ועקבו אחר מצלמות אבטחה באזור ונדהמו לזהות מספר ילדות בנות 13-14 מהקריות וחיפה, ממשפחות נורמטיביות לחלוטין ומבית טוב.

צוות הנוער הגיע אל בתי הקטינות עם צו חיפוש חתום על ידי בית משפט. במהלך החיפוש נתפס רכוש הקושר את הנערות למספר אירועי התפרצות בתקופה האחרונה, וכן את הפטיש ששימש על פי החשד לניפוץ שמשות הרכב.

בחקירתן הנערות הודו כי פרצו כך לעוד שלושה רכבים וגנבו מהם את כרטיסי האשראי והארנקים. בסיום חקירתן הן שוחררו לרשות הוריהן בתנאי מעצר בית.

 

צילום: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות